{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Lille Beckie da {{forumTopicSubject}}

Gårdhundeklubben har haft udstilling i dag. Største klasse var for en gang skyld Baby-klassen. Beckie og hendes 2 kuldsøstre samt 2 andre fra samme opdrætter blot med en anden mor end Beckies og en baby mere stillede i klassen.

Det skal lige siges at jeg har ikke valgt Beckie. Hun var tilbage da opdætter og 2. vælger havde valgt deres to. Men jeg var helt tilfreds, for jeg ville helst have Beckie.

På nær en med L, fik alle SL, så det var kvalitetsbabyer der konkurrerede. Sørme om ikke Beckie blev Bedste Baby foran sine 2 søstre. Kan jeg være mere heldig? Men de er jo så små endnu at der kan blive lavet meget om på placeringerne på fremtidige udstillinger.

Det var så også helt underligt at Bianca måtte blive hjemme. Flere sagde tak for at hun ikke var med, så kunne de andre "komme til fadet" ;-). Det er ikke for at virke "højrøvet", men der er nok noget om snakken. Hun står til at blive Bedste Tæve i år, selvom der endnu er 3 udstillinger tilbage uden hendes deltagelse.

Det blev så Bianca (og Beckies) halvlillebror der blev BIR (det er han blevet mange gang i år) og deres halvlillesøster der blev BIM og det blev også en til en sejr i opdrætsklassen.

Min venindens hund blev BT2, en snart 7 år gammel tæve, som er moster til Bianca og Beckie. En anden venindes 2 tæver gik det også godt for. Her blev den ene bedste junior tæve, og den anden 2. bedste mellemklasse tæve. Begge med excellent. Så vi har alle 3 haft en god dag.

På udstillingen var min veninde og jeg gået sammen om at give en forfriskning og lidt sødt til ganen. En 3. gav også en omgang. Det gør vi på udstillinger, hvis vores hunde har opnået nogle titler. Men jeg havde hverken Bianca eller Baloo med, som var nogen af de hunde der blev fejret, for at de begge var blevet Norsk Champion og Bianca Nordisk Champion på Oslo udstillingen i august måned. Har I andre den samme tradition, det kunne jeg næsten forestille mig.

Det har været en dejlig dag, og nu ser jeg så frem til at Bianca føder engang i uge 44.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille Beckie da
Kommentér på:
Lille Beckie da

Annonce