Første 8 dage med Beckie {{forumTopicSubject}}
Har været næsten helt uvirkelig. Hun er ikke mindre end fantastisk. For det første er hun faldet så godt ind i flokken, og Cassie elsker hende over alt på jord.
Hun har kun haft 2 uheld indendørs, og i fredags begyndte hun selv at gå til døren når hun skulle tisse. Hun kan selv gå ud og ind af hundelemmen (vi har 2 hundegårde). Hun sover fantastisk og jeg er kun ude med hende 1 gang om natten i hverdagene, så jeg får også min søvn.
Hun er modig og Bianca har fundet sin overmand når det handler om bolde. Hun stjæler den fra de andre, og løber efter dem når de store henter bolde. En aften var hun alene i hundegården, og hvad var det jeg så da jeg gik ud for at kigge efter hende. Jo, hun var såmænd ved at grave et hul, det har hun luret når Cassie og Baloo har været i gang.
Hun er sjov og ufattelig intelligent. Det har de andre sikert også været, men hun er mndste hund i en flok og hun klarer det. På intet tidspunkt har hun savnet sin mor eller søskende.
Det er som om Bianca godt ved at det er hendes lillesøster, og det er derfor jeg har valgt at de 2 skal gå sammen når vi er på arbejde. 2 dage i træk har lille Beckie intet gjort imens vi var væk.
I dag var hun med i bilen i bur til Købmanden, sammen med Cassie. Hun vrælede hele vejen derned, men hjemad var der kun et par pip omme fra buret. Det glæder mig meget at hun accepterer "tingenes" tilstand.
Jeg er virkelig i den 7. himmel fordi de første 8 dage er gået så godt. Jo, hun laver numre, men siger jeg Nej Beckie, så ved hun godt at det må hun ikke.
Klog lille pige, men hun er jo heller ikke kommet i lømmelalderen endnu. Er der noget at sige til at jeg er glad.
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Hun lyder bare virkelig som en lille tøz med ben i næsen. GLÆDER mig til at møde hende imorgen
Første 8 dage med Beckie