{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.886 visninger | Oprettet:

Tysk opdrætter!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle....
Min kæreste og jeg er på udkik efter en legekammerat til vores skønne mops, Kenzo.. Vi har en Fransk bulldog i kikkerten, men han er bosiddende i Berlin, Tyskland...

Jeg har kontaktet opdrætteren, som er dansk talende og virker egentlig meget troværdig, MEN... Købte Kenzo fra Berlin og har på 2 år betalt ca. 20.000kr i dyrelægeregninger, så jeg har rigtig dårlige erfaringer med salg fra udlandet...

Så vil jeg høre om der er andre der har handlet med en dame der hedder "johanna Ormiskanga"???

Vi har skrevet en del sammen på mail, men det sidste hun skrev til mig, da jeg har udtrykt min skeptiske holdning skrev hun: