{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.886 visninger | Oprettet:

Tysk opdrætter!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle....
Min kæreste og jeg er på udkik efter en legekammerat til vores skønne mops, Kenzo.. Vi har en Fransk bulldog i kikkerten, men han er bosiddende i Berlin, Tyskland...

Jeg har kontaktet opdrætteren, som er dansk talende og virker egentlig meget troværdig, MEN... Købte Kenzo fra Berlin og har på 2 år betalt ca. 20.000kr i dyrelægeregninger, så jeg har rigtig dårlige erfaringer med salg fra udlandet...

Så vil jeg høre om der er andre der har handlet med en dame der hedder "johanna Ormiskanga"???

Vi har skrevet en del sammen på mail, men det sidste hun skrev til mig, da jeg har udtrykt min skeptiske holdning skrev hun:

Jeg kender internettet er ikke altid et sikkert sted at handle, men det betyder ikke, at alle du møder på internettet kan ikke have tillid til. Det er derfor, jeg ønsker dig til at gøre alle de finansielle transaktioner direkte med dyretransporter virksomheden. Du kommer til at betale pengene direkte til dyretransport virksomhed inden modtagelsen af den hund, og det er 100% garanti for, at du vil modtage en sund hvalp. Men hvis du er stadig skeptiske køber hvalp på denne måde, så du kan falde. Men har dette i tankerne, "vil du ikke finde en pålidelig og legitim tilbyder som min". Jeg har lige tilbudt at give dig en af mine smukkeste og sundeste hvalp til den billigste pris nogensinde, og du vendte den ned. G.K. AIRFREIGHT SERVICE er en god virksomhed og alle mine tidligere kunder over hele Europa og Amerika betalt deres penge direkte til dem, og de transporteres og afleverede deres hvalpe i god form. Jeg har haft så mange kunder i fortiden, og jeg har altid endt i god fod med dem. Deres hvalpe ankommer altid i god stand og der har altid været glæde i deres hjem. Jeg er for real og ikke har nogen intentioner overhovedet at sende dig en syg hvalp, fordi jeg ved, at hvalpen vil få et godt liv med dig. Gud den Almægtige ved, at jeg har alle de gode intentioner om at give hvalpen til dig, men hvis du ikke har tillid mig eller G.K. AIRFREIGHT SERVICE, så kan vi ikke gå videre. Men hvis du virkelig ønsker ESTA, så jeg vil have dig til at stole på mig, og jeg kan forsikre dig, at du vil få ham samme dag betalingen er modtaget af dyretransport virksomheden og han kommer til at være 100% sunde og med alle vaccinationer og papirer. Der vil ikke noget problem overhovedet

Hvad vil i råde mig til?

Stephanie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tysk opdrætter!!!!
  • #1   22. okt 2010 Jeg vil da råde dig til at tage ned og hente ham selv, så langt væk er Berlin ikke.
    Det er super svært at se om sælgeren er reel på nettet, og det er vel også meget rart at se det sted han er vokset op.

• #3   22. okt 2010 Den oftest brugte fidus!!!!
    Har du ikke set det der før? I utallige tråde, hvor folk er blevet tilbudt populære hunde næsten gratis minus 10 %, har betalt til flybilletter, transportfirmaer o.s.v. o.s.v. uden nogensinde at se skyggen af en hund.

Det er fint nok at købe hund i Tyskland, men kør for pokker ned og se den føst og bring den selv hjem!!!

• #4   22. okt 2010 Hent hunden selv. Du kan hurtigt komme til Berlin, og hvis du meddeler sælger dette kan du også se hvordan sælger reagerer.
    Du aner ikke om det såkaldte "airfreight service"firma er en del af svindelnummeret. Spar dig selv nogle ærgelser

• #5   22. okt 2010 Jeg ville løbe skrigende bort efter den mail... opdrætter omtaler næsten sig selv som en virksomhed (bruger meget kommercielle udtryk) det ville jeg holde mig langt fra

• #6   22. okt 2010 Kenzo er fra Berlin men købt hos en dansk opdrætter som havde hentet ham med henblik på avl og desværre ikke kunne have ham, længere...

Jeg kan SAGTENS forstå jeres bekymringer og er MEGET glad for jeres respons!
    Der er en grund til at jeg stejler over det her, og jeg ville aldrig købe på nettet, før jeg faldte over hende her... Der kom jeg sgu ærlig talt i tvivl....

Hvis jeg skal have den her hund, henter jeg ham selv.. Ville aldrig byde min dyr at blive transporteret på den måde, Ville aldrig købe hund uden at se forældrene, eller føle god kemi med opdrætter ved personlig fremmøde m.m.

Uhh.... Jeg har helt ondt i maven...

Jeg skal se på en mopse tæve idag, med DKK stamtavle og mopsen kan jeg jo kun sige "thumps up" for i form af min egen basse, men vi havde et lille øsnke om en fransk bulldog... Det kan man åbenbart ikke få her i DK, uden at det bliver nogle halvsyge hunde... Dette var IKKe en general udtalelse, for jeg har sikkert ikke set halvdelen af opdreætterne i DK.. Søger man på fransk bulldog er det ikke meget der dukker op smiley

• #7   22. okt 2010 lyder som google translate..... Find en hund i danmark i stedet hvor du kan besøge den alle de gange du vil inden køb..

• #9   22. okt 2010 Nej jeg ville også være betænksom! Syntes det lyder meget skummelt at man ligefrem har et fast leverings firma til sine hvalpe. Og hvis man har så mange tidligere hvalpekøbere som hun hentyder til, så er der en klokke et sted der burde kime! En mops få jo ikke særligt mange hvalpe af gangen…!

• #10   22. okt 2010 Hvis du er i tvivl, er der jo ingen tvivl, hvis du forstår, hvad jeg mener.

Og især når man køber en af de ekstremt avlede racer, er risikoen for, at man er virkelig uheldig, jo sikkert større.

Selv har jeg købt en mallehvalp i Tjekkiet ( - blev afhentet) og har aldrig haft en eneste dyrlægeudgift på hende ud over vaccination.

• #11   22. okt 2010 Hva med en boston terrier? Vi valgte bostonen frem for fransk bulldog pga de ik fejler alle de ting som den franske gør/kan gøre.
    Desuden har jeg indtryk af at Boston terrieren ik er så skamavlet på, som de andre mode racer...

Vi har handlet i udlandet en del gange og ja når der er noget galt med hunden så er der dælme ik meget hjælp at hente.
    Jeg tror også jeg ville finde en opdrætter herhjemme. Det burde være muligt at finde en sund og rask fransk, hvis det er den race I ønsker.

• #12   22. okt 2010 Aldrig køb en hund du ikke har set!!!
    Kortere kan det ikke skrives..

Du kan ikke reklamere over en importeret vare, så du kan betale for en hund, og hun sende dig et avisudklip - og der er ingen steder du kan klage...

• #13   22. okt 2010 Hvis du er fristet, så kør og ned og kig på hvalpen. Mød ejerne og mindst moderen. Har selv hentet hund i Tjekkiet og jeg var helt afklaret med, også efter at have betalt depositum, at hvis jeg ikke kunne lide hvad jeg så, var jeg kørt hjem igen.

• #15   23. okt 2010 hej alle smiley 1000 tk for jeres råd!!!

Jeg må ærligt erkende at jeg fik en hjeneblødning igår ang. valg af hvalp.. Jeg blev farvet af pris og hundes cuteness, hvilket nok er det dummeste at gøre!
    Hvis nogen skrev det samme som jeg, ville jeg have svaret som jer...

Vi har valgt IKKe at købe hund fra udlandet, for vi skal nok finde en legekammerattil Kenzo, på udstilling, annoncer osv..

Men 1000 tak for jeres råd smiley

• #16   24. okt 2010 Det var vel nok dejligt at høre smiley
    Jeg er sikker på du traf den rette valg!
    Held og lykke med din kommende hvalp når du engang har fundet den rette til den rette pris smiley

Kommentér på:
Tysk opdrætter!!!!

Annonce