{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Mille sprang på en dalmatiner {{forumTopicSubject}}

For lidt siden, da Mille og jeg gik over i skoven, tabte jeg Milles snor og kunne ikke kalde hende tilbage til mig. Jeg gik selvfølgelig efter hende, for at få fat i hende igen, men hun forsatte og da jeg vendte om for at kalde hende til mig, løb hun videre. Kort efter kunne jeg høre slåslyde og en dame råbe efter en hund. Jeg skyndte mig at løbe derhen og der kom Mille mig så i møde. Jeg snakkede med damen, og efter hvad vi lige kunne se der, så havde begge hunde kun overfladesår.

Da vi kom hjem rensede jeg hendes sår med en våd vaskeklud og kunne igen se, at det "kun" er overfladesår, nogle steder heldigvis kun lidt pels der er røget af. Hvad mere kan/skal jeg gøre? Mille er frisk som altid og man kan kun se på hendes udseende, at hun har været oppe at slås.

Er bare helt nede... Den lille Løve...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mille sprang på en dalmatiner
  • #1   6. maj 2006 Ditte: Det håber jeg også det gør. Hun ligner snart sådan en anden kamphund, med det mener jeg en hund der virkelig har været brugt til kamp :o( Heldigvis har den anden hund det godt. Min mor har været nede at snakke med ejeren. Dalmatineren er lige så hidsig, om end mere hidsig, og det er nok derfor det gik galt :o( Hun plejer aldrig at slås med hunde, når jeg ikke er i nærheden.

Skal jeg holde hende inde? Sådan så der kommer mindst mulig snavs i sårene...

• #2   6. maj 2006 smør dem med klorhexidin salve det renser el. put puler på af samme mærke

Kommentér på:
Mille sprang på en dalmatiner

Annonce