342 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 78 Svar

*LoooooooL* Regn og torden! *LoooooooL* Regn og torden!

Nej manner. Dagens oplevelse! *G*

Omkring 17-tiden besluttede jeg at cykle på havnen med "bette-bror" og far. Det var et herligt vejr. 16 grader eller sådan, og ikke en sky på himmelen. Mille var selvfølgelig straks henne ved døren da hun opdagede vi skulle ud, og på med selen.

Så kørte det ellers derud af. Vi fik en dejlig gammeldaws på havnen *mums* Den smagte nu godt ;o))))

Bagefter var vi lige et smut i Fakta for at handle lidt ind. Da jeg kom ud til Mille var himlen næsten helt sort! Jeg stod og hoppede udenfor butikken, for at få far og "bette-bror" til at skynde sig, men de så intet. Da de kom ud og cyklerne blev låst op, begyndte det at regne. Dråberne blev større og større. Til sidst kørte vi i læ for regndråberne var enorme. Mille sad helt krøllet sammen og lignede en ussel våd gadehund. Det var hun skam ikke tilfreds *G*

Det regnen langsomt begyndte at stilne af sprang vi på cyklerne og kørte næsten 110 hjem *LOL*

Hjemme skyndte vi os alle ind, og Mille sprang i håndklædet da jeg tog det frem *G*

Så, en gammeldaws får man sgi ikke uden at blive helt våd *LOL*

Hvad har I hundefolk ellers fået tiden til at gå med. Blive våde? *GG*

Mange våde hilsner fra Rikke

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  *LoooooooL* Regn og torden!
  • #1   3. maj 2005 Her har ikke været en dråbe hele dagen!

Gilbert har ligget ude på altanen, men det var altså for varmt for mig... Termometeret sagde 45(!) grader i solen!!

Så øv, jeg har gjort rent....

Men nu er her til gengæld skinnende rent, og jeg sidder her med god samvittighed..
    Og det skal jo også til ind imellem...

• #2   3. maj 2005 Jeg har været på stranden med hundene se evt. de nye billder som er de sidste 3 på Xena profil og de 2 sidste på Tiny ...

Knus

• #3   3. maj 2005 Nej hvor heldigt for jer ;o)

45 grader! Uh! Mon det passer helt?? *LOL* Her kom det "kun" op på 20 grader *G*

Har du nu også <b>helt</b> ren samvittighed?! *LOL*

• #4   3. maj 2005 Heller ingen regn her hos os, men derimod masser af sol og varme..

Jeg har som tidligere nævnt været i mosen med Misja og Sputnik der har været ud i sø-bølgen den blå (ta et KIG på de nyeste billeder)

og ellers har den også stået på støvsugning (sputten FÆLDER) og gulvvask (Misja drypper ÆV) i hele hytten *SS*

Nu er Sputnik lige blevet hentet og han ejer og jeg sad og fik os en hygge sludder inden ;o)

• #5   3. maj 2005 Inge: Det ser vel nok dejligt ud, trods det grålige vejr *S* Xena og Tiny er bare enormt flotte. Er lidt vild med rottweileren *SS*

• #6   3. maj 2005 Jeps, men det var jo i solen, så viser den jo meget mere end selve lufttemperaturen i virkeligheden er..

Så den er god nok. Det var lige så varmt som en rigtig hed sommerdag!

Og jeg er ikke til varme, men Gilbert lå derude med tungen ud af munden og svedte uden lige! Han elsker det, men han har ikke smidt sin vinterpels endnu, så det må have været SÅ varmt!

• #7   3. maj 2005 Ravne-Mor: Heldigt igen! Vi har da også haft sol og varme, men også regn, lyn og torden! Er Misja stadig i løbetid?

• #8   3. maj 2005 Det er da mærkeligt at han heller ikke har smidt den Belinda - Misja har heller ikke, men alle andre hunde jeg kender endten har - eller er i fuld gamg med at smide pels alle vejne smiley

• #9   3. maj 2005 Belinda: Ork ja, så har I vist haft det varmere end os ;o)

Jeg er godt nok heller ikke til for meget varme, men jeg tror ikke Mille kan få nok. Så snart jeg kommer hjem, løber hun ind i stuen, finder den største solplet og smider sig ned, og så ligger hun ellers der og bager, og tja... Lidt brun er hun da blevet *LooooooooooL*

• #10   3. maj 2005 Mille er ved at smide den. Hun startede tidligt og er kommet af med det meste, så vi har bare haft stive hår i hele hytten!

• #11   3. maj 2005 Rikke - det lyder meget som det vejr vi hade igår og SIKKE nogle bulder-brag der kom - DEM kan tøsen ikke lide .-((

Ja hun er i høj-løb lige pt. og Sputnik der ellers er en fnøffen-døffen, gik alligevl og vaskede hende bag i når han kunne slippe afsted med det smiley

• #12   3. maj 2005 Jeg skal lige hilse og sige at jeg støvsugede ham lidt i dag, og kan se at den er lige ved at slippe..

Så om 3-4 dage regner jeg med at have et hvidt langhåret gulvtæppe...

Og mig, der æææææææææææælsker at støvsuge.......

NOT!

• #13   3. maj 2005 Blevet meget våde *GG*

Var tikl hundetræning med Tacha! Og hun skulle jo lære at komme ud i vandet *S*

Men om hun ville? Næææ nej!

Først da der var en anden hun som ville tage hendes apport vinger sprang hun ud i vandet ;o)

• #14   3. maj 2005 Ravne-mor: Åh det er så dejlig at holde øje med dem hele tiden, ikke?? *LOL*

Måske valgte vejret at gå op til os i stedet. Bare det er godt på lørdag!

Belinda: Det er da fantastisk Belinda! Så behøves du ikke gå ud og spilde penge på et isbjørneskind *LOL*

• #15   3. maj 2005 Gik og gjorde rent og ryddede op i hele hytten i dag (godt vi har en lille lejlighed *gg*)

Ived, fjerne gamle sedler på køleskabet, sætte magneterne ordentligt, prøve at finde pladser til de ting, som der bare ikke ER pladser til osv...

Og så på arbejde og gøre rent bagefter.....
    Det var ikke den store motivation jeg havde på arbejdet i dag kan man da roligt sige...

• #16   3. maj 2005 K-L: Rykkede hun dig med i??? *LooooooooL* Kan lige se det for mig smiley

• #17   3. maj 2005 Nej Rikke, det er også så synd for isbjørnene *LoooooL*

• #18   3. maj 2005 Karina, skal du på Dyrehavsbakken og se skue på torsdag??

• #19   3. maj 2005 Nej da heldigvis ikke, men måtte ud efter hendes apportbuk ;o) Våde fødder, og så skulle hun jo lige sætte sig på mig da vi kom ind tilbage i bilen ;o)

VÅD HUND

• #20   3. maj 2005 Belinda: Nu begynder jeg at føle med dig *suk* Det må have været hårdt. Og ja godt I har en lille lejlighed. Jeg hader når jeg bliver sat til at støvsuge baggangen, men jeg kan ikke rigtig klage når jeg selv har svinet den til *GG*

• #21   3. maj 2005 Katja, da jeg trænede med min gamle hund foregik det på Amaer Fælled, og der kunne de ikke få drænet vandet væk fra træningspladsen..
    Så vi trænede nogen gange i 5 cm vand...
    Og så ind i bilen og have hunden på skødet, for han kunne ikke være omme bagi...
    NØJ hvor var man våd efter sådan en dag!

• #22   3. maj 2005 Nej desværre Belinda - jeg skal til Allerød og passe, pine og plage min nevø og niece hele dagen og aftenen med *GS*

For iøvrigt er fnøffen-døffen = kastereret han-hund ;o)

• #23   3. maj 2005 Rikke, har gjort rent i 7 timer i dag.. Pyhah.....

Men tjah sådan nogle hunde sviner nu en gang ret meget...

• #24   3. maj 2005 K-L: Åh stakkels dig. Kender det. Er de våde, så skal de altid op på skødet af en, og tørre sig. Mille gnider hovedet op ad jakken! ;o))

Belinda: du siger noget *LOL*

• #25   3. maj 2005 Øvs Karina..

Jeg skal ud og kigge. Hvis det altså ikke regner eller sådan noget andet sjovt *gg*

• #26   3. maj 2005 HOLdaop K-L - det lyder som om Tacha har moret sig *gs*

Og jeps - våd hund på skødet efter en lang trænings dag er bare SKØNT smiley

• #27   3. maj 2005 Belinda: Uh ha! Bliver helt dårlig... ;o)

Karina: Åh ja, så er det ikke så slemt *G* Øv bøv du ikke kan komme derud. Jeg ville gerne have været derude, men der er aaaaaaaalt for langt!

• #28   3. maj 2005 Er det lidt lige som det de afholder i Tivoli Belinda?

• #29   3. maj 2005 Forresten! Er der nogle af jer tre der ved hvordan schæferopdrættere kan se hvilken farve hvalpene har når de bliver født? Jeg har tænkt mig at spørge i forum, men vil lige høre jer først... Jeg mener sådan grå, sort og sort-gul... Har længe spekuleret på det *S*

• #30   3. maj 2005 Rikke nej det jo lige det heldige med de kugler der mangler - ELLERS ku det blive MEGET spændende meget hurtigt UHA *LOOOOOL*

Jeg var slet ikke klar over der også blev holdt noget hunde-noget på Bakken..!

• #31   3. maj 2005 Karina, ikke rigtigt. Det er faktisk en udstilling med ca 400 hunde. Det er meget sjovt.

• #32   3. maj 2005 Rikke - Næææ egentlig ikke, men er det ikke mn en blanding af erfaring og så gener fra hannen og tæven??

Men det er et interessant spørgsmål..

• #33   3. maj 2005 Rikke, det er ikke særlig svært at se hvad farve de har. Den ændrer sig ikke ret meget..

• #34   3. maj 2005 Karina: UHA ja! *LoooooooL* Små Misja'er/Sputnik'er ;o)

• #35   3. maj 2005 HOLDAFAST 400 hunde, ØV for den da og jeg kom heller ikke til Ballerup i år......hmmm, så må jeg strenge mig ENDNU mere an til næste år og planlægge noget bedre - for jeg elsker at se på hunde i alle afskygninger og at indsnuse stemningen mv.

• #36   3. maj 2005 Belinda: OK. Der bare det at gul-sorte hvalpe tit bliver født med lidt gul i hovedet og på poterne. Bliver de ved med at have den farve som voksen, så kalder jeg dem sorte, men man ser jo tit at de før mere og mere gul farve, jo større de bliver *S*

• #37   3. maj 2005 AAAAAAAften Besse ;o)

• #38   3. maj 2005 'Aften Besse ;o)

Belinda - jammen de er MEGET sorte som helt små og det ændre sig da meget hos racen..!

• #39   3. maj 2005 .....altså efterhånden som de bliver ældre *S*

• #40   3. maj 2005 Besse: God awten!

Ja 400 hunde! Hvor kunne det være spændende. Jeg er ved at overtale de "gamle" til at tage med til udstilling, når der kommer sådan noget i vores område *S*

• #41   3. maj 2005 Karina: Det samme mener jeg *S* Må altså spørge i forum en dag, medmindre Besse ved det??

Besse: Ved du hvordan schæeropdrættere kan se hvilken farve hvalpene (så snart de bliver født) ca. vil få som voksne? :o)

• #42   3. maj 2005 Ja, men hvis der er grå er man ikke i tvivl, og hvis de er helt sorte, så er man heller ikke i tvivl..

Men ja der kan jo godt være forskel på hvor lyse de sort/gule bliver, og det tror jeg er svært at se..

Min var MEGET mørk, men blev rimeligt lys som voksen

• #43   3. maj 2005 Oki Belinda - Ummm de grå Schæffere er ofte bare SÅÅÅ smukke *S*

• #44   3. maj 2005 Besse: Jo jeg bor i Nordjylland. Jamen så vælger jeg hundetræf den dag! *S* Må simpelten se dine små poder ;o)))) Uh ha! 4-5 ugers hvalpe *sukker*

Belinda: Der er vi enige mht. til helt grå og sorte. Det er bare det der med de sorte der har lidt gul når de bliver født. Ikke fordi jeg skal have en sort-gul, bare sådan mere af nysgerrighed. Jeg drømmer om en grå schæfer, trods mor ikke synes den er så pæn *G* Jeg elsker farven!

• #45   3. maj 2005 Jeg er altså heller ikke til de grå.. Heller ikke sorte..
    De skal være gule med sort saddel.... Finder lige et billede af min schæfer og sætter på som profil...

• #46   3. maj 2005 Besse: Jooo tror jeg forstår dig. Altså de sorte med gule aftegn bliver oftest helt gul/sorte? :o)

Karina: Ja nemmerlig. De er vidunderlige de grå *savle savle*

• #47   3. maj 2005 Belinda: Glæder mig til at se den *S* Jeg kan også rigtig godt lide gul/sorte, men altså bedst grå. Det er bare dem jeg er skudt i! *S*

• #48   3. maj 2005 Jepper Rikke - fuldstændig enig og her er et par af dem herinde og jeg koms til at smile og savle hver gang jeg kommer forbi dem smiley

• #49   3. maj 2005 Belinda: Hvor er han fin! Rigtig vakker! Var det ham du trænede med? Og hvad trænede du? *S*

• #50   3. maj 2005 Så, det er så Marco..

• #51   3. maj 2005 Jeps, det var ham. Vi trænede lydighed, spor og en smule agility..

• #52   3. maj 2005 Uh hvor ser han også bare lækker og bamse aktig ud Belinda - ja flotte er de dælma, jeg er da også helt skudt i Corvette's Nemo han er GIGA stor og Så rar ........... MEN de grå *S*..... de ER bare noget særligt og det er nok over i det Besse er inde på, de ligner små ulve-vapser ;o)

• #53   3. maj 2005 Karina: Ja! Fx som Tina S' Kanto og Rikke H's Bessy. Uh jeg er i drømmerige når jeg ser dem, men mine favoritter er altså Rasko (min træners unghund) og Asko (en anden jeg kender). De er simpelthen begge to SÅ smukke, trods stor forskel. Rasko er høj og muskuløs og Asko er meget høj og slank! På en måde ligner de hinanden og på en anden måde slet ikke! *S*

Besse: Ja nemlig. Jeg regner med at komme til træffet, jeg skal bare lige have lokket mor helt med. Mon ikke hun kan få sig en ordentlig snak med de forskellige?? *S*

• #54   3. maj 2005 Besse, jo hans hoved var ret mørkt. Men kroppen var ret lys.

• #55   3. maj 2005 Rikke jeg ser lige jeg har fået en udfordring ledig - vil Mille lege med Misja mon ??

• #56   3. maj 2005 Besse - *LOOOOOOL* - DET må jeg straks ind og se smiley

• #57   3. maj 2005 Marco... Hvilket smukt navn *S* Min moster og onkel har haft en schæfer (sort/gul) og så en schæfer hvor der 1/4 rottweiler i. Begge var utrolig dejlige og søde hunde. De blev bare devsærre begge aflivet som 4-5 årige. Thor (den første) fordi han snappede efter min moster og var lidt begyndende aggresiv :o( Og Bella fordi hun sammen med sin hvalp dræbte to får. Min moster og onkel var bange for at der gik for meget instinkt i dem, så de måske en dag ville springe på min kusine og fætter. Den dag Bella blev aflivet, var jeg så ulykkelig...

Åh ja. Og mormor og morfar. De havde også en sort/gul schæfer Bonnie. Uh hun var altså bare min ven! Kørte i kælk med hende, sov med hende, gik tur med hende osv osv. Hun var min makker. Jeg fatter det ikke, men som 7-årig kunne jeg rende rundt med hende. Hun gik bare helt fint og trak overhovedet ikke. Sorgens dag da hun sov ind...

Så egentlig kan man jo næsten sige jeg er vokset op med schæfere ;o)

• #58   3. maj 2005 >>>>>>>>>>ØØØØØØØØvse-Bøver så har du ikke sat dem ind endnu..

• #59   3. maj 2005 Karina: Det vil hun helt sikkert. Mon ikke hun kan hjælpe Misja med at finde den perfekte hanhund??? *LooooL*

Besse: Jo det kan være *G* Smutter også lige ind og titter billederne :o)

• #60   3. maj 2005 Øv! Så må du skrive i morgen, når de er lagt ind *S*

• #61   3. maj 2005 Besse: Ah. Det ved jeg nu ikke helt. Du kan da finde ud af at sidde her *LOL*

• #62   3. maj 2005 Jammen så vil jeg glæde mig til at se dem når gemalen kommer så langt - <b>SÅ VÆK HAM NUUUUU>/b> Besse ;o)

Rikke - DET MÅS HUN ALTSÅ IKKE FOR SIN MOR HER *GS*.....men lege må hun godt og der er en på vej til Mille pigen nu *S*

• #63   3. maj 2005 det køre vist IKKE så godt endnu med det der fancy skrift :-((

• #64   3. maj 2005 >>>>>> SÅ er den sendt afsted til Mille smiley

• #65   3. maj 2005 .....Nååå stakkels ham Besse, det er da også før fanden him self får sko på smiley

• #66   3. maj 2005 Marco var opkaldt efter Marco van Basten ;o)

• #67   3. maj 2005 Karina: Takker ;o)

Besse: Krondyr. Jeg er så betaget af dem. Synes de er så smukke *S*

Belinda: Marco van Basten. Hvem er det?? *S*

• #68   3. maj 2005 Rikke - velbekomme og det er vist nok en tidligere fodbold spiller af det helt store - eller var det tennis???

• #69   3. maj 2005 Marco van Basten, Hollandsk fodboldspiller og verdens bedste. Spillede for AC Milan..
    Jeg fik ham mens der var VM i fodbold i Italien *gg*

• #70   3. maj 2005 Karina: Oki doki. Udfordringen er accepteret nu. Jeg skulle lige have Mille op til tastaturet. Hun er søvdrukken efter at have været i regnen *LOL*

• #71   3. maj 2005 Belinda: Okay *S* Ja så er det klart han kom til at hedde det :o)

Jeg skal sgi til at smutte nu. Der er jo noget der hedder skole *suk*

Hvis ikke vi snakker sammen inden (hvilket vi nok gør) så husk lige at krydse fingre for Mille og mig på lørdag. Vi skal jo til landsdækkende konkurrence *ryster*

Godnat'ski'!

• #72   3. maj 2005 tIHI Rikke - ja tålmodighed er IKK lige Misja's stærke side *S*

Og så huskede jeg da LIDT ret mht at det var en fodboldspiller af de stor (pudser lige glorie)

• #73   3. maj 2005 GOSH Rikke - DET vidste jeg ikke - hvad skal i til og VI KRYDSER - VI KRYDSER *SS*

• #74   3. maj 2005 Karina: *S* Heller ikke Milles normalt. Kun når det gælder hende selv *LOL*

Vi skal til konkurrence i c-klassen indenfor DcH. Det er kun 2 gang vi skal til en "udenbyskonkurrence" og jeg er allerede hamrende nervøs... Bare der er godt vejr, så skal det nok gå. Vi har trænet alle de sidste uger, kun med enkelte fridage, og i morgen skal vi så til den sidste træningsdag inden. Uh ha jeg er nervøs *S* Men jeg stoler på løven :o)

• #75   3. maj 2005 Besse: Så bliver der godnat-læsning. Far har heller ikke sagt noget endnu sååå. Jeg ved bare at jeg ikke er til at drive op om morgenen. Kun hvis Mille kommer og kradser i hovedbunden *LOL*

• #76   3. maj 2005 Det bliver da også SÅ spændende Rikke og KAN DU SÅ KOMME I SENG *SS*

>>>>>>smutter selv LIIIIIIGE ind og tager et kig på de små>>>>>

• #77   3. maj 2005 Besse: Godt! Det har vi også brug for *S*

Nu går den ikke længere. Godnat! *S*

• #78   3. maj 2005 Nat-nat Rikke *S*

Kommentér på:
*LoooooooL* Regn og torden!

Annonce