{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Case hunde søges {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg er igang med en uddannelse som adfærdsrådgiver ved Hund og Træning. Jeg søger derfor lige nu fem casehundev med en uhæmmet adfærd. Det skal være inde for trænings- og samarbejdsproblemer, uhæmmet adfærd, opmærksomhedskrævende adfærd, håndteringsproblemer, renlighedsproblemer, understimulation, destruktiv adfærd.

Har du en hund med en problematisk adfærd der passer på en af de overstående kategorier, og bor du i nordsjælland, er du velkommen til at kontakte mig. De første fire vil være gratis, og efterfølgene til det være til en reduceret pris.

Med venlig hilsen

Clara

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Case hunde søges
  • #1   10. okt 2010 Altså jeg har en hvalp på 12 uger som UHÆMMET bider i hænder - det kan både gå ind under uhæmmet adfærd, opmærksomhedskrævende adfærd og håndteringsproblemer ;o)

Men jeg bor desværre ikke i Nordsjælland... Sørens også...

ARRRJ, det er bare gas.... men det passede bare så godt på min terrorist ;o)

Jeg håber du finder nogle super kandidater og de får god hjælp til problemerne :o)

• #2   10. okt 2010 CH jeg tror også lige at du skal give din hund en change, og er pænt sikker på du selv kan fixe problemet hi hi

• #3   10. okt 2010 Hej Clara

Vi har Fie som har en adfærdsændring pga. hendes tidligere epilepsianfald. Jeg ved ikke om hun falder uden for kategori? Hun er enten meget utryg ved fremmede eller gør meget af folk der kommer ind. Hun er meget opmærksomhedskrævende, og har det ikke godt med at blive overset. Hun er lidt af en enspænder men med meeeget tæt kontakt til min kæreste og jeg.

• #5   10. okt 2010 Bor godt nok på midtsjælland, min min dejlige tæve er ekstrem opærksomhedssøgende. Faktisk kan hun dårlig acceptere jeg sidder og bruger tid med min datter uden hun blander sig.. jeg kan ikke lege "Vildt" med min datter heller uden hunden hopper op af os og gør.

Og står jeg og kysser eller krammen med manden hopper hun rundt om os og gør..

• #6   10. okt 2010 Dette indlæg oprettet jeg tidligere idag. Ville du kunne bruge Chicco??
    Chicco er snart 2 år og er nu i denne fase af hans hundeliv hvor han spiller alt for smart.
    Alle hanner han møder, små som store, skal han knurre helt vildt af, mens han er helt stiv i kroppen og med oprejst hale og stirrende blik. Han stopper ikke før de kigger væk eller laver snudeslik.
    Jeg har ham altid i snor, men gad vide om han ville lave udfald hvis han var fri?
    Som regel går jeg altid videre når vi møder hanhunde, han får ikke lov at hilse, men det hænder jo at vi møder nogle vi kender.
    Når vi er i hundeskoven, humper han alle de kastrereret(staves) hanner og til tider også dem som ikke er. Og hvalpene giver han også gerne en tur.
    Køns aggression er da lidt atypisk for en Cavalier... Er denne adfærd noget som klinger af igen? Hvordan skal jeg agere overfor ham? Jeg plejer at aflede eller sige nej. Er det korrekt?
    Jeg har altid haft hanhunde, men ingen har optrådt sådan. Kan det være udløst af at han har prøvet at parre?

• #7   16. okt 2010 Savner et svar fra dig.

• #8   16. okt 2010 Hej Betia

Han vil være ideel når jeg skal lave en case om aggression. Sender ud lige så snart jeg skal det.

• #9   16. okt 2010 Jeg skriver tilbage til alle dem jeg kan buge i morgen sødag den 17.

• #10   16. okt 2010 OK

Kommentér på:
Case hunde søges

Annonce