{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

adfærdsrådgivning til reduceret pris (case hunde søges) {{forumTopicSubject}}

Er din bedste ven lidt af en udfordring.. ? Jeg læser til adfærdsrådgiver hos Hund & Træning, og søger i den forbindelse hunde med adfærdsproblemer & ejere som ønsker at arbejde seriøst og målrettet på at løse problemerne . pt. kan jeg tilbyde rådgivning til reduceret pris (helst Djursland/Mols, men også Århus/ Randers området vil være ok ;0)

Konsultationen foregår i dit hjem og tager ca. 2½-4 timer. + I vil få tilsendt en skriftlig handlingsplan, udarbejdet specifikt til dig og din hund. (programmet bliver godkendt af lærer før det bliver tilsendt) gratis opfølgning via tlf. eller e-mail.

Jeg forbeholder mig ret til at sortere imellem evt. interesserede, da handlingsplanerne skal indeholde forskellige typer af problem-adfærd for at blive godkendt til uddannelsesforløb. Det kan f.eks. være Aggressivitet, stress, gø problemer, håndterings problemer, uhæmmet adfærd, frygt, urenlighed, ressourceforsvar m.m.

ring gerne 25 12 00 54 hvis du vil høre nærmere

*prisen er 700 kr (kørsel er med i prisen) i et område som dækker Djursland/Mols & Århus / Randers Området.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
adfærdsrådgivning til reduceret pris (case hunde søges)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce