{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøder til hundeejere...
  • #2   30. sep 2010 Ja det gør nok ikke den store forskel, da politiet ikke udnytter den nye lov, ligesom de ikke udnyttede den gamle.
    Der løber stadig masser af liste hunde rundt uden mundkurv.
    Og der løber masser af løse hunde rundt.
    Jeg har selv prøvet at ringe til politiet vedr. en løs ambull som tit løber løs i kvarteret. Hunden er venlig nok, men den skræmmer en del pga den størrelse. En dag løb den ud foran en bil, og undgik lige at blive kørt ned.
    Jeg indfangede hunden, og ringede til politiet.
    Jeg forklarede at det nu var 4-5 gang jeg har set den løbe løs mens ejeren var på arbejde.
    Politiets svar var "kan du ikke lige passe den til han kommer hjem fra arbejde"
    Politiet har hverken midler/kompetence/tid eller andet til at opretholde en hundelov. Så bødernes størrelse får ikke nogen virkning/ændring ude i den virkelige verden.

• #3   30. sep 2010 Fint nok. Og er hunden først optaget som hittegods kan det blive meget dyrere. Pension, vaccination oveni.

• #4   30. sep 2010 Josefine K: også min tanke :o) derfor jeg smed den herind, håbede den ville blive set af en del, så dem der gerne vil undgå sådanne bøder kan gøre noget for det, godt nok stod der "Straffen kan læses i en instruks, som landets øverste anklager netop har sendt ud til landets politistationer." men hvor mange af os kommer lige der og ser det ;o)

Tonny & Maja .: Øv :o/ ved godt de har travlt, men når der render en hund rundt alene er den ikke kun til fare for sig selv, men også andre, sker der en ulykke så rykker de jo ud alligevel, så det egentlig dybt godnat! for hvad skal vi med en lov hvis den alligevel ikke bliver overholdt ikk?

• #6   30. sep 2010 men nok bedre end internat kunne man forstille sig
    Måske billegere for ejeren. men bedre nej.
    Hvorfor mener du det skulle være bedre i en celle end på internat?

• #7   30. sep 2010 Nu er der kun støj i de perioder hvor der kommer fremmede mennesker ind. Ellers er der faktisk ro. Samtidig er der kontrol af hunde af folk der kender til hunde. Det er der ikke på en politistation. Men nu er hunden nu nok midlertidig anbragt der, for enten at blive henttet af ejer, eller komme i pension.
    Det må ikke være sjovt for en hund og blive lukket ind i et lukket rum, udn og kunne se andet end 4 vægge i flere dage.

Kommentér på:
Bøder til hundeejere...

Annonce