{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

At møde andre hunde m.m. {{forumTopicSubject}}

Jeg har den dejligste blanding på lige knap 1 år. Pga. nogle ret trælse arbejdtider, er hun kun ca. halvtid hos mig og resten af tiden hos min kæreste. Når hun er her er det min kæreste der kommer og lufter hende. Dette vil altså sige at jeg ikke har ret meget med hende at gøre mere.
Han er typen der bare lader står til, ikke træner hende, og bare elsker hende for ALT hvad hun gør! Hvilket selvfølgelig er dejligt, jeg kunne dog godt tænke mig at hun blev bare en smule opdraget. Jeg har lagt et stoet stykke arbejde i almindelig hverdagstræning med hende, nu er jeg bare bange for om hun kan "glemme" det igen, hvis ikke det bliver brugt ret ofte?

Der udover har hun en tendens til at ville hilse på alt og alle når man går på gaden, hvilket ofte resulterer i at hun kan finde på at springe op af folk. Min kæreste synes bare det er sødt, og gør intet for at ændre den adfærd. Helt ærligt så synes jeg det er møg irriterende, og jeg ville selv hade hvis en fremmede hund sprang op af mig på gaden. Men sådan helt realistik, kunen man så forestille sig at hun stopper med den adfærd når hun bliver ældre? - Om hun bliver trænet eller ej? Åhh jeg synes det er svært, hun har det super godt hos min kæreste, og jeg har ikke den fornødne tid til hende, men jeg er nogle gange bange for at han "skader" mere end han gavner?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At møde andre hunde m.m.
Kommentér på:
At møde andre hunde m.m.

Annonce