{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Kan i klare endnu et foder spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Hii alle HG’er.
Der har godt nok været mange debatter omkring hundefoder, men håber bare nogle af jer har lidt overskud til at hjælpe mig.

Facts:
Golden Retriever hvalp 5mrd.
Fodres med Olivers + deres omega 3 + hvidløgsgranulat.

Obie mistede over tid lysten til sit tørfoder. Jeg har altid været af den opfattelse at når hunden bliver sulten nok, så skal den nok spise. Så i mange dage tilbød jeg ham mad, for derefter at tage det fra ham igen ind til det blev spise tid igen. Obie blev bare ikke sulten nok og han tabet sig uhensigtsmæssig.

Stik mod min ellers fine plan begyndte jeg at give ham lidt tun eller torskerogn for derfor at prøve at give ham ædelysten tilbage – men det er jo en træls lappeløsning og det forstærker sikkert blot hans kræsenhed.
Nu har han så også taget på og spiser ok. Men dette er jo ikke holdbart. Så nu er min tanke om jeg skal prøve en ny type tørfoder ( har lidt Orijen i tankerne) for derfor måske at konstatere at han blot ikke kan lide foder fra Olivers? Og hvis han heller ikke vil spise det, så altså droppe tun og torskerogn og prøve en sultestrejke mere.

Øv øv – syntes ellers Olivers virker som et godt foder, men ja kan godt se mange hundeejere prøver MANGE forskellige slags foder før de finder noget hunden vil have.

Har i ikke en masse erfaring og viden i kan overhælde mig med? For hvor er det altså frustrerende og så en Golden troede de spiste alt og hele tiden, smiler..

M.v.h. Anne Rasmussen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan i klare endnu et foder spørgsmål?
Kommentér på:
Kan i klare endnu et foder spørgsmål?

Annonce