{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Kan hvalpemaver klare.... {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Fibie skal til at lære at være alene.
I den forbindelse vi jeg gerne holde hende beskæftiget med noget mens jeg er væk.

Jeg forsøger kun at forlade hende når hun er træt og kun få øjeblikke af gangen.
Jeg har siden vi fik hende fredag, gået ud af rummet mens hun har haft gang i noget andet, lukket døren når jeg er på toilettet (selvfølgelig hehe), gået ud efter post, gået ovenpå hvor hun ikke kan komme og det er gået rigtig godt - dog har hun har selskab af min anden hund.
Det vil hun ikke få når de skal være alene hjemme - der er de hver for sig af sikkerhedsmæssige årsager.

Jeg har nu frosset nogle marvben ned - nogen min anden hund har tømt udhulet og ikke længere gider.
Jeg har fyldt dem med hendes tørkost blødt lidt op i vand og en lille smule leverpostej.
Men kan hendes lille hvalpemave klare at få det frossent, så hun kan ligge og slikke på det?

Pft for hjælpen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hvalpemaver klare....
  • #1   8. jul 2010 leverpostej er jo ret barsk for de fleste hundemaver så ved ikke med en lille hvalp. Da Vuck var lille fyldte jeg hans marvben med udkogt ris hvor jeg blandede enten tun, laks, fiskeboller eller torskarogn i. og så på frost Det var et kæmpe hit og maven kunne godt tåle det.

• #2   8. jul 2010 Alle vores (4stk) har fået frosne ben fra de kom hertil, den yngste som 8 uger gammel. Både "almindelige" frosne ben med kød på og frosne marvben med fyld.
    De har aldrig taget skade eller haft dårlig mave af det, men om der er alle hvalpe der kan tåle det aner jeg ikke

• #3   8. jul 2010 Jeg ved at alle hvalpene i kuldet fik lidt leverpostej i forbindelse med ormekur og det er gået fint.
    Der er ca 1tsk fuld i hvert ben, så det er ikke så meget.

Er frosset rå marvben mon bedre?
    Ellers kan jeg måske koge dem lidt?

• #4   8. jul 2010 nu ved jeg godt det ikek er det samme som frosset.. men jeg har pt mine grisseoere til at ligge i mit koeleskab da jeg har vaeret ude for der kom dyr i dem naar de laa ude i varmen.. og nu giver ja da mione hunde (har 2 hvalpe paa 8.5 uge) kolde grisseoere og ingen ser ud til at lide last.. i den her varme tror jeg ikek der sker saa meget ved det.. smiley men skal ikke goere mig klog paa det..

• #5   8. jul 2010 Mandau: Det lyder sgu lækkert (ja for hundemunde hehe) - så tror jeg da jeg vil prøve - evt til dem begge smiley

Kommentér på:
Kan hvalpemaver klare....

Annonce