{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund hopper op
  • #1   13. sep 2010 Ja, hvis man har rotter på loftet..... Hvis nogen jokkede på min hund så røg de ud på røv og albuer.

  • #2   13. sep 2010 Det er jo din hund, og dit hjem, ergo er det op til dig at disciplinere din hund. Ikke noget andre skal blande sig i..

    Din hund bør ikke hoppe op, men hvis nogen bevidst trådte min hund over poterne, ville jeg nok gå helt amok..

    Basse hopper op, og det der hjælper her er at ignorer hende under selve hilse-seancen. Altså, være helt kold og uinteressant. Og når der så etableres kontakt, gøres det med godbidder, så hun har fokus/bestikkelse og får for at sitte, og dermed ikke hoppe op..

    Jeg har også brugt det at jeg benyttede mig af klikkeren. Så når hun havde alle 4 poter på gulvet, klikkede jeg og belønningen kom i form af kontakt/ae/klap, som jo er det mest værdifulde for hende i den situation..


  • #3   13. sep 2010 anne: Hun fik os afvide, det skulle hun da bare lige prøve på..!
    Kan desværre ikk smide hende ud.. Så hun må sgu bare lige finde sig i at min hund hopper op og siger hej..:o)

    En stolt Staffordshire Bull Terrier ejer.;
    Her er alt os prøvet, og jeg kan heller ikk få hunden til at lade være med at hoppe op..


  • #4   13. sep 2010 Hjemme hos os gør vi det at vi beder gæster vende ryggen til hvis hundene hopper op. Det virker på dem.

  • #5   13. sep 2010 De fleste af mine gæster sætte sig ned på hug og hilser på hende når de kommer.. For det plejer osse at hjælpe..
    Men hende der var har idag har os selv hund, og sådan gjorde de hjemme ved dem hvis deres hunde hoppede op..


  • #6   13. sep 2010 Dkk: Du er det desværre sådan at det er nogen fra kriminalforsorgen, så kan desværre ikk smide dem ud.. Selvom jeg meget gerne vil..;o)

  • #7   13. sep 2010 Lige i det her tilfælde har de desværre krav på at møde op på min bopæl.. Men hun fik altså os lige pænt afvide at her træder vi ikke på nogen hunde..

  • #8   13. sep 2010 Løsningen kan måske være, at hunden er et andet sted, når denne dame kommer?

    Det er klart, at det bør trænes, men jeg må sige, at jeg tror det er hamrende svært at gøre når først hunden har det på rygraden.



  • #9   13. sep 2010 CH Normalt plejer jeg at holde min hund, men fordi at det var min søn der åbnede døren idag, nåede jeg ikk at få fat i min hund..:)

  • #10   13. sep 2010 Ja, det er jo lidt bøvlet..

    Men dybest set så tænker jeg, at damen må leve med det. Nu ved hun det.
    Hvis hun er den eneste, der generes af det og I selv sagtens kan leve med det, så går det jo nok.

    Det er da rarest, hvis hunden bliver på sine fire poter, meeeen.... det er jo ikke gæsterne, der skal afgøre det. Heller ikke selvom de kommer fra kriminalforsorgen ;o)


  • #11   13. sep 2010 Ja de er 8 forskellige der køre ud, så hun kan jo bare lade nogen af de andre om at komme her..:) For vi kan sagtens leve med at hun hopper op af os..;)

  • #12   13. sep 2010 Dkk de ringer 2 min før end de er her.. og det er lidt svært at få hunden passet på 2 min..:)

  • #13   13. sep 2010 Hehe jeg er hjemme hele tiden.. smiley De ved hvad tidspukter jeg ikke er hjemme på..

  • #15   13. sep 2010 Evt. så sæt et gitter op, så du kan lukke hunden væk, uden at den skal være alene..

    Af og til kommer mine pedeller i lejligheden, fordi der skal ordnes ting, så et par af dem er ikke tryg ved Bassehunde, så der kommer hun om bag sit gitter.. Så spørger de om de må give hende en kiks smiley men ikke være heeelt sammen med hende, det er lidt for farligt..


  • #16   13. sep 2010 Altså normalt er det mig der åbner døren, og jeg plejer at holde hende og de så siger at jeg bare kan slippe hende for de er van til hunde..
    Og jeg siger så at hun hopper op, hvor til de så svare at det går jo nok..:)
    Og jeg har ikke mulighed for at lukke min min hund inde og har heller ikk noget børnegitter.:)
    Det var bare den kommentar at hun kom med idag der gjorde mig sur..
    Og de ved at med det job de har kan de komme ud for at der er hund i hjemmet..
    Og der plejer heller ikk at være noget efter min hund lige har sagt hej.. for så går hun hen og ligger sig..
    Men nu er der heldigvis heller ikk så lang tid til at de ikke skal komme her mere..:D


  • #18   13. sep 2010 Mit hjem, mine regler og sådan er det bare.. Ellers må de sgu vente udenfor mens jeg lægger en pisprøve.

  • #19   14. sep 2010 Ja, jeg skulle dælme heller ikke have fremmede til at diktere hvordan jeg holder hund hjemme hos mig selv.



Kommentér på:
Hund hopper op

Annonce