KALD NU PÅ DIN HUND..(løs hund) {{forumTopicSubject}}
ej hvor er jeg bare træt af det nu.
normalt plejer jeg ikke at brokke mig over løse hunde, men i dag blev jeg godt nok træt af det.
da vi var ude at gå mødte vi 3 gange løse hunde som kommer hen til os. første ejer stod bare og snakkede i telefon og kiggede godt over på os men kaldte ikke på sin hund. så jeg begyndte bare at gå og hunden fulgte med. måtte råbe til hende om hun gad kalde på den, og blev mega sur over det.
da vi går lidt møder vi en mere hvor den bliver ved at følge os og vi går videre. da den har fulgt os lidt råber ejeren om vi ikke kan få vores hunde til at holde op med at snuse til hans, for ellers kan han ikke få den til at komme.
MEN ved den 3. der bliver jeg sq sur. ved de to første har jeg stået lidt og ventet ejeren kalder sin hund til sig. men denne gang går jeg bare uden at stoppe. ejer råber så om jeg gider stoppe. det gør jeg så og hans hanhund bliver ved at snuse og løfte cuba op så hun bliver helt bange. da ejeren kommer siger jeg han skal tage sin hund i snor så jeg kan komme hjem, han siger at når min hund er i løbetid skal jeg lade den blive hjemme!!!!!! og det er her jeg går amok. hun er 5 måneder og på ingen måder i løbetid, og selv om hun var i løb har hun da ret til at gå tur. han kan bare holde sin lorte hund i snor.!!
Arrhhh. undskyld det blev lidt langt.
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 1.002
Men tja, der vil altid være løse hunde og vær du glad for at de bare ville snuse lidt... Har haft mange dårlige oplevelser med løse hunde og på et tidspunkt gik jeg kun tur midt om natten hvor chancen for at møde andre er meget lille.
Det kan godt være at hunde skal have lov at hilse på hinanden osv., men efter de oplevelser vi har haft så tænder Aramis med det samme der kommer en løs hund, og er en hund tændt skal der ikke meget til at der pludselig er to tændte hunde.
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 128
feb 2007
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 128
feb 2007
feb 2007
Det skal da ikke gå ud over hunden at ejerne er dumme, så hellere brøle og sparke efter dem i stedet for hundene
feb 2007
KALD NU PÅ DIN HUND..(løs hund)