{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid - hvor tidligt?
  • #1   14. aug 2010 Tjoh, det lyder da godt nok lidt tidligt, men ved ikke, hvad det ellers kan være. Kan hun have fået en rift eller noget? Og hvordan ser hun ud i bagenden?

• #2   14. aug 2010 Ja, det er for tidligt........... Men jeg ved ikke om du skal være bekymret..... Lad os håbe at der kommer garvede tæveejere på banen:-)

• #3   14. aug 2010 Jeg synes det lyder til at være alt for tidligt. Hvis det var mig ville jeg få det undersøgt snarest, medmindre du kan se blodet kom fra en rift ell. lign

• #4   15. aug 2010 Du bør få hende chekket for blærebetændelse, det er alt for tidligt til, at det kan være en almindelig løbetid!

• #5   15. aug 2010 Vores tæve var lige præcis fyldt 5 måneder da hun kom i løb første gang.
    Men har ikke hørt om andre der har været i løb så tidligt som din, en måned i den alder er trods alt meget.

• #6   15. aug 2010 Jeg har heller aldrig hørt om hunde, der er gået i løb så tidligt, så jeg ville som Marietta siger få hende undersøgt for blærebetændelse. Tisser hun meget?

Louise: Ca. 7-8 mdr. er det mest normale, men det er meget forskelligt og der er også racer, der går i løb i en sen alder - faktisk helt op til 1½ år gamle, men det er dog sjældent. Ligesom der er nogle, der allerede går i løb som 5-6 mdr.

• #7   15. aug 2010 Vores hund var lige knap 6 mdr da hun kom i løb første gang. det er tidligt, men hun er enehund her hos os, var udvokset med 6 mdr. og var desuden den største hvalp i kuldet, så hun var hurtig til alting.
    Hvis hun er hævet i kønsorganerne, så kan det godt være en tidlig løbetid I ser. hvis ikke, så se at få hende til dyrlægen.

Held og lykke.

• #8   16. aug 2010 ja som med mennesker er der også stor forskel på hvornår hunde kommer i løbetid første gang. Vega var kun lige 5 mdr. da hun kom det og Eico var 10 måneder (og det er altså samme race....) så det svinger vildt meget!!!

Kommentér på:
Løbetid - hvor tidligt?

Annonce