hvorfor køre folk bare videre???? {{forumTopicSubject}}
go morgen herinde på hundegalleri.
min hund og jeg skulle ud og nyde en god morgen gå tur ved stranden.
men.....
min morgen humør bliv hurtig meget ødelagt
for da vi køre imod stranden, ser jeg en der køre længere fremme ramme en kat.
personen bremser lidt, men køre bare videre.
da jeg kommer derhen er katten stadig i live, men meget hårdt kvæstet og ville ikke overleve og kunne se frem til en langsom død....
jeg vælger derfor at aflive den hurtig og så smertefri som muligt, så den kunne få fred
hele turen på stranden tænkte jeg bare på den stakkels kat og jeg har det stadig dårligt med at der er nogle mennesker der bare er ligeglade.....
hvad fejler de folk, hvis de er voksen nok til at sætte sig ind bag rettet, så skal de sgu også tage konsikvenserne der evt kan ske.....
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
jeg kan og gør , slår dyr ihjel der lider , sidst var det en due som en anden hund havde haft fat i.
Og nej , man må ikke bare forlade dyr der lider eller kommet til skade.
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Det er for så lige vidt hvad du gør , bare du handler
Så er du også " fri " for at stå der bagefter med liget og tænke :
- what to do now ?
jan 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 341
jan 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 341
i havnen så de druknede, og det er ukendte gerningsmænd
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 343
- Hvis der havde stået nogle i nærheden og set mig køre væk havde de nok sagt som Jer.
Handlede bare så korrekt som jeg kunne i situationen!
Tror mange går i chok og tager tilbage for at kigge når chokket har lagt sig. Nok også mange som lader dyret ligge.
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
okt 2008
Følger: 84 Følgere: 83 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 1.063
neej de havde travlt!! men hun kom jo tilbage 10 min efter.. og så er alt jo oki.??? tsk tsk
nu bor min mor heldigvis på en vej hvor der ikk er mange biler.. men vores kære gismo kunne have været smadret helt ud på vejen hvis der havde kommet en bil..
(gizzer døde på stedet, men var relativt "pæn" efter ulykken)
havde andre biler forvekslet gizzer med en død kat (som folk tit er ligeglade med herude på landet) og bare havde kørt ham over igen og igen.. kunne min lillesøster ikk have sagt farvel til ham (som hun kaldte sin hund)
jan 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 998
Men tjekkede du den for tatovering så dens ejer kunne få besked.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 11
men jeg mener at hvis man er voksen nok til at sætte sig bag et ret, så skal man også være voksen nok til at i det miste at stoppe. hvis man rammer noget.
Julie H: det er aldrig sjovt at ramme noget, men det er da slet ikk sjovt at blive ramt og få lov at ligge og dø langsomt.
derfor skal man stoppe tjecke om den er helt dø. medmindre det er på motorvejen.
marianne og Jens H/kirsten B: det var ude på en landevej, hvor der var langt mellem husene, og der var ingen øremærker, jeg lage den ca. en meter fra vej kanten, så en evt. ejer kunne se den hvis de ledte efter den.
så ville de i det minste vide at den var dø...
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 274
Min hund Meeko, blev i vinters påkørt af en bil, som også bare kørte videre !! - Der skete heldigvis ikke noget alvorligt. Men det kunne føreren jo ikke vide. Jeg er rystet.
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 274
hvorfor køre folk bare videre????