{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Royal Canin - mirakler kan ske {{forumTopicSubject}}

Ja wooow siger jeg bare. Min hund er så kræsen at den ikke vil spise tørfoder! Så fandt jeg så et mærke (Regal) Og det fungerer godt, men nogle gange vil hun ikke spise det. Idag var jeg så hjemme hos nogle der har en hund, og de har foder stående fremme hele tiden. Mille (som plejer at spise laaangsomt) gik så hen og tømte skålen på 0,5! Tror ikke engang hun nåede at smage det. Hold da helt op siger jeg bare. Da hun så var i et andet rum, raslede jeg med skålen og løbende kom hun. med så meget fart at hun væltede. Hun ville bare gøre alt for det foder. Jeg lavede alverdens kunster med hende, og hun var villig til at smide alt hvad hun havde i hænderne (poterne) for at få et stykke royal canin. Så ja det har jeg besluttet mig for at købe. Hun har også lidt dårlig ånde, og hørte at royal canin var rigtig godt mod det.

Hun har så bare flere kilo af sit andet mad stående.. Må lige se om jeg venter til hun har tømt det eller om jeg sælger det.
Men wow, jeg har altid ønsket mig en hund der kommer farende når man rasler med skålen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Royal Canin - mirakler kan ske
Kommentér på:
Royal Canin - mirakler kan ske

Annonce