{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Er sååå nervøs!! {{forumTopicSubject}}

Familiens dejlige New Foundlænder Zelda mus, skal have taget røngten imorgen, og jeg er simpelthen bare så nervøs ... Hun er begyndt at halte helt vildt meget ... Hun har stort set altid haltet, og vi ved at den er gal, men min mor har ikke turde få taget røngten af hende, af frygt for resultatet, men det er nu blevet værre ... Hun kan ikke længere komme med ud og gå tur, for så kan hun ikke gå dagen efter´... Det samme hvis hun har leget helt tosset, (hun er virkelig én bulderbasse) ...
Vi er næsten godt klar over hvad resultatet er, og det gør bare så ondt, for hun er kun lidt over 1 år, og hele familiens guldklump ... Mener at to af hendes kuld søskende er belvet aflivet fordi de ikke længere kunne gå, pga. HD, og den ene hanhund fra det tidligere kuld er også blevet aflivet!
Men er stolt af at mine forældre endelig har taget sig sammen til dette, og er også glad for deres beslutning med at hvis det er så slemt som det ser ud, så vil de give hende fred ... Men det er bare så hårdt !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er sååå nervøs!!
  • #2   28. jul 2010 Nu kan jeg godt følge mine forældre lidt, ang det med dyrlægen, at de er bange for resultatet, ville personligt have taget hende til dyrlægen med det samme, men vi har også først efterfølgende hørt om den kennel vi har hende fra, og derfor frygtede vi alle lidt at vi kun ville have vores lille mus i meget kort tid ...

Tusinde tak alle sammen smiley

*Susanne* - det er aldrig rart når de begynder på det, hvad er der så galt med dit lille pus ?

• #3   28. jul 2010 Danni - kan godt forstå din "hårde tone", men væger at leve i glæden over at det nu er aktuelt hun skal have taget røngten smiley

• #4   29. jul 2010 Føler med jer.....har selv prøvet at have en newf, som haltede, men fik bare at vide efter en gang røntgen at den havde vokseværk, men da den var 10 mdr opsøgte jeg en anden dyrlæge. Det viste sig så, at hendes sidste ryghvivler ikke var vokset sammen som korsben som de skal, så der var kun en vej og hun fik fred.
    Men husk, at i kan gøre krav overfor jeres opdrætter når hun ikke er 2 år, ved så ikke lige om det lykkedes (da jeg så hvem opdrætter var). Jeg fik mine penge retur efter 2 dage, ikke at de skaffede mig min elskede hund tilbage, men opdrætterne må leve op til deres ansvar....

Krydser fingre for at det ikke er slemt, men håber du opdatere herinde når hun har været ved dyrlægen !!!

• #5   29. jul 2010 Zelda er nu himmelhund, og løber på de evige græsmarker ... Der var intet at gøre, hun havde én meget slem medfødt HD, og også AD på det venstre forben ... Dyrlægen sagde at det var den rigtige beslutning, selvom det jo altid er én hård beslutning :,(

Anette - Mine forældre vil informere dem der allerede kører sag mod opdrætter, at hun også er aflivet nu, men mine forældre vil ikke selv begynde én sag, da det vil være én hård kamp ... Men håber at opdrætter på én eller anden måde kan blive stoppet, selvom jeg tvivler

• #7   1. aug 2010 Det er jeg ked af at høre og husk også at indformere opdrætter alligevel, så kan de ikke komme og sige, at de ikke er blevet kontaktet !!

Kommentér på:
Er sååå nervøs!!

Annonce