Er sååå nervøs!! {{forumTopicSubject}}
Familiens dejlige New Foundlænder Zelda mus, skal have taget røngten imorgen, og jeg er simpelthen bare så nervøs ... Hun er begyndt at halte helt vildt meget ... Hun har stort set altid haltet, og vi ved at den er gal, men min mor har ikke turde få taget røngten af hende, af frygt for resultatet, men det er nu blevet værre ... Hun kan ikke længere komme med ud og gå tur, for så kan hun ikke gå dagen efter´... Det samme hvis hun har leget helt tosset, (hun er virkelig én bulderbasse) ...
Vi er næsten godt klar over hvad resultatet er, og det gør bare så ondt, for hun er kun lidt over 1 år, og hele familiens guldklump ... Mener at to af hendes kuld søskende er belvet aflivet fordi de ikke længere kunne gå, pga. HD, og den ene hanhund fra det tidligere kuld er også blevet aflivet!
Men er stolt af at mine forældre endelig har taget sig sammen til dette, og er også glad for deres beslutning med at hvis det er så slemt som det ser ud, så vil de give hende fred ... Men det er bare så hårdt !!
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 258
Tusinde tak alle sammen
*Susanne* - det er aldrig rart når de begynder på det, hvad er der så galt med dit lille pus ?
sep 2009
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
Men husk, at i kan gøre krav overfor jeres opdrætter når hun ikke er 2 år, ved så ikke lige om det lykkedes (da jeg så hvem opdrætter var). Jeg fik mine penge retur efter 2 dage, ikke at de skaffede mig min elskede hund tilbage, men opdrætterne må leve op til deres ansvar....
Krydser fingre for at det ikke er slemt, men håber du opdatere herinde når hun har været ved dyrlægen !!!
sep 2009
Anette - Mine forældre vil informere dem der allerede kører sag mod opdrætter, at hun også er aflivet nu, men mine forældre vil ikke selv begynde én sag, da det vil være én hård kamp ... Men håber at opdrætter på én eller anden måde kan blive stoppet, selvom jeg tvivler
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
Er sååå nervøs!!