Stakkels min Emma (dyrlæge) {{forumTopicSubject}}
Emma begyndte i lørdag s med lige pludselig uden vitterly grund a hyle . Bare som om når man vrider om . Lagde mærke til det var det Venstre bagben men tænkte det nok var fordi hun vred om. Søndag kunne pigen ikk kom op i sengen eller op a tre trin , ringef til dyrlægen og vi fik en tid idag. Emma kom derhen jeg sagde vi sku give hende en mundkurv på fordi når det gør så ondt kan hun jo godt finde på a nappe dyrlægen tjekkes begge ben , det "gode" ben har hun en løs knæ skal som kan udviklse sig til gigt det dårlige har hendes knæ skal rykket sig ind i en for for hul ved musklen og han kunne ikk rette den. Han gav hende en sprøjte binyre barkomon og sagde hun skulle være i ro i tre uger , stakkel!!!! Virker det ikk var muligheden med operation :s udover det hørte jeg óm prisn på steralisering da dennye lov (mener jeg) Sir alle vor hunde skal neutraliseres der sagde dyrlægen det ikk var rigtigt!!! Og fik vi problemer kunne vi bede politiet henvende sig til ham ???
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 101
God bedring med vappen
Der står ikke i loven at hunden skal neutrliseres, der står bare at overdragelse er ulovligt. Så hvis du skulle være så uheldig at der skete noget, så skal hvalpene aflives..
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.778
Da min gamle hanhund fik en knude som min gamle dyrlæge vilel bruge 14 dage på at diagnostisere, ja da ringede jeg til den dyrlæge min far og mor havde førhen og hun operede ham 2 dage efter og fik sendt knuden til analyse. Det tog max 1 uge det hele!
Held & lykke herfra og kom gerne med en opdate:o)
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
Stakkels min Emma (dyrlæge)