{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mads og monopolet....
  • #1   22. apr 2006 Hunde er hunde og børn er børn. Stooor forskel :o)

• #2   22. apr 2006 Jeg ser mange herinde kalde deres hunde for "børn" og andre pussenusse udtryk ....

• #3   22. apr 2006 hvordan ser vi om en hund bryder sig om at blive klædt ud?????
    jeg ved da godt at nogle "småtpelsede" hunde har brug for tøj om vinteren...meeeen ...er det ikke ved at blive overdrever i øjeblikket?
    jeg ser at nogle bruger deres hund som et udstillingsobjekt i stil med børn, biler o.s.v......reklame for ejers økonomiske status....

• #4   22. apr 2006 Har det på samme måde som mandau! Og min mor gør nøjagtig det samme *GGGGG*

• #5   22. apr 2006 hvis din hund er dit barn Mandau....er du så en tæve...*GGGG*

• #6   22. apr 2006 Lise- jeg vil til hver en tid være stolt af mine hunde.... De er mit valg og jeg gør alt for at de har et godt hundeliv...
    Og at jeg kalder dem mine børn eller er glad for udstilling gør jo ikke de har et dårligere liv...
    Og min mor siger hun er mormor til dem.... Tror nu ikke de fatter det andet end de er glade for hende

• #7   22. apr 2006 ...spøg tilside...jeg mener at vi kan gøre hundene så puttenuttede at vi helt glemmer at det er DYR med dyriske instinkter....og så opstår der problemer der bestemt ikke er til hundens gavn!!!

• #8   22. apr 2006 Vil ikke betegne Fie som mit barn, men min trofaste føgesvend på godt og ondt smiley

Har ikke børn og skal ikke have nogen selv *S*.

• #9   22. apr 2006 nogle mennesker glemmer at de er "førerhunde" og skal agere som så!!!
    jeg er lidt træt af at hundene bliver menneskeliggjorte som de gør..........de er dyr!

• #10   22. apr 2006 ja Rene...enig

• #11   22. apr 2006 Mette...det er ikke et spørgsmål hvad man kalder sine hunde (eller for den sags skyld din mor) men hvordan man opfatter sig selv i forhold til hunden. Det er det jeg mener.

• #12   22. apr 2006 Lise- der vil altid være gode og dårlige hundefører.. Sådan var det osse i gamle dage.. Der stod hundene bare bundet hele dagen osv.... Ville da klart foretrække ''forkert'' forkælelse fremfor misrøgt

• #13   22. apr 2006 Mette...jeg skrev FØRERHUND....d.v.s. hvordan du opfatter dig i forhold til din hund....................
    Snakker ikke om hvordan det var i gamle dage i forhold til idag.

• #14   22. apr 2006 lise- for mig er en hundefører det samme som en førerhund-....hvorfor overhovedet diskutere med dig

• #15   22. apr 2006 Jeg ved ikke havd det er for folk, en hund er en hund og et barn er et barn.

Det er som om folk ikke har sat sig ind i begrebet "hvad er en hund"

1 - En hund er ikke legetøj, den har sjæl og nogle gode egenskaber, som gør det nemmere for os mennesker, at f.eks. finde ting mm.

2 - Hvorfor respekter folk ikke hunden som er hund, nogen klæder den ud, som en eller anden dukke., en sjov mening og holdening folk gfar til et levende væsen.

3 - At opleve en hunde og dens færdigheder med egeneskaber som den er født med, det er et syn for øjet. brug dog den stakkels hund til at være hund, og ikke nogen påkladningsdukke...

• #16   23. apr 2006 Jamen halløj, er I kørt af vejen eller hvad.
    Man kan da ved gud godt være en god førerhund selvom man kalder sin hund "barn". Jeg kalder min hund mester, men det betyder ikke at han er over mig...uha...kan være jeg skal til at kalde ham underdog, så han kan fatte hvem der er leder her!!!!
    En god førerhund, behøves ikke manifesterer sin fører position i tide og utide og da slet ikke gennem så da noget pjat.
    For mig er det ikke ordene der fortæller mig hvem der er en god hundefører/førerhund men handlingerne.
    Så drop fnidderet og luft hunden.

Kommentér på:
Mads og monopolet....

Annonce