Yaay! Der er kontakt! {{forumTopicSubject}}
Nelly og jeg har været på en lang og dejlig tur i dag. Jeg har fri, så vi kørte ud til vandværket, hvor man ofte kan gå en dejlig og lang tur udover heden, i fred uden at møde ret mange, hvis man liiiige timer det med et liiiidt skævt tidspunkt.
Jeg tændte for Mads og monopolet på telefonen og smed den i lommen. Og terroristen hyggede sig med musejagt, og jagten på STORE, flotte og alt for tunge pinde :D
På vejen hjem, imens vi tulrede roligt tilbage til bilen, fløj en ørn af pæn stor størrelse ned, og satte sig 30 meter foran os på stien. Jeg når lige at kigge på bæstet, som straks sætter i løb.
Jeg tænker at den når at flyve væk, men at det ville være en rigtig god mulighed for at afprøve hørelsen.
"SIT!" Får jeg råbt efter det løbende rovdyr som stopper op, og til min store overraskelse, planter bagen, langsomt - men sikkert i jorden. Og derefter vender hovedet og kigger på mig, som om om hun tænkte: "hvad skulle det nu til for dame? Mener du virkelig det?" Jeg kalder hende til mig, og hun kommer stormende lige så hurtigt tilbage, som hun i første omgang løb efter fjerkræet. Yaaay hurra! Det var sgu hul igennem!!
Det skal lige siges at terroristen har et jagt instinkt, der får en løve til at skamme sig, så selvom det kan syne som en lille sejr, så er det altså ret sejt, hvis jeg selv skal sige det :)
Jaaah.. Lidt blær en kedelig grå torsdag
Hvad har jeres firbenede præsteret i dag? Både af ulykker og sejre?
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.390
Her hjemme har den bare stået på marveben, senere skal de alle tre ud og gå i waterwalker som de gøre 2 gange i ugen. (1 pga. PL operation, 1 pga. kommende PL operation, og 1 som forebyggelse af PL)
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Det er øv det PL
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
Her ...har vi vores egne små sejre -men hvis Minion gjorde det der i samme situation, så tror jeg godt nok at jeg ville tro han var blevet forbyttet
okt 2011
Vil så lige sige, at havde det været et dådyr, som hos seje Zarah og funky, så var den altså ikke gået. Så Sååå god er hun heller ikke men lige dér, var det bare skide godt gået
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Jeg havde også en sejr i går, da jeg luftede Morgan og Ebbe på et grønt areal i nærheden.
Jeg kan godt have Morgan løs de fleste steder, sålænge der ikke er vildt.
Jeg slap Morgan, og jeg havde dårligt nok trukket armen til mig, da en hare rejste sig lige ved siden af os, og stormede afsted - med Morgan i måsen
Jeg råbte, og til min forskrækkelse sagtnede han farten og kom retur weeeeee og det regnede med goodies
okt 2011
jun 2013
jun 2013
okt 2011
Hahaha Isabelle, man bliver altså nogen gange liiiidt overrasket over hvordan folks logik fungerer for dem selv :D
jun 2013
C&n, der er man så lidt lost, og nogle formidable sanser totalt underlegen
Jeg tvivler ikke på at de kan nedlægge et rådyr.
jun 2013
Men alene tvivler jeg på de kan fange en
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.500
Hun har reddet sig en øjenbetændelse i weekenden, og er så stolt, efter de først 2-3 gange drypning, så henter jeg nu bare dråberne og kalder på hende så kommer hun lige så fint for at få ordnet øjnene ...synes alle andre hunde jeg har haft har skullet hentes længst væk i huset når den slags skulle ske....
sep 2013
Følger: 17 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 199 Svar: 2.072
jun 2013
Håber sparer sig for at gå helt agurk
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.314
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.314
dec 2012
Vi tog en tur i boldburet hvor mit ellers så umulige og ulydige kræ kan løbe frit -for hans indkald funker ikke helt optimalt og lydighed er noget vi måske gider, engang imellem. Men...
Der sidder fem fuldfede Københavner duer nede i den anden ende af boldburet men et nej! Minion...kom...får ham til at følge mig...og selv endda da vi går i retning af duerne hen til fodbolden..er fokus på mig og bolden
jeg er ret stolt...også selvom duer er noget vi har trænet meget ikke skal jages (her er jo ret mange) og det nok ligger lavest på "skal jages listen) så er de nogle gange for fristende...og jeg havde slet ikke forventet han ville undlade at gøre det fri.. yay!
okt 2011
Bolden og legen med dig, har helt sikkert være langt mere spændende end rotterne med vinger
okt 2011
Pludselig er det blevet mørkt uden vi har lagt mærke til det. Jeg tager snoren af halsen, for at give hende den på, nu hvor vi ikke kan se noget. Lige i det hopper et rådyr ud foran snotten på hende.. FUCK tænker vi begge.. Nu løber hun sgu, og det gjorde hun min kæreste pifter (jeg kan desværre ikke) og jeg kalder med legende stemme. BUM bæstet vender om, og kommer tilbage. ALDRIG sket før... Dyyyyygtig hund :)
dec 2012
Yaay! Der er kontakt!