{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Wup Wup ( MAC) {{forumTopicSubject}}

YAAY jeg har købt en macbook pro idag. Det har længe været min drøm at købe den. Og nu gjorde jeg det.
Men hold nu fast jeg føler mig gammel, det er jo ikke nemt at omstille sig til et helt andet system.
Nå men jeg har brugt det halve af dagen på at finde ud af at bruge den. Synes jeg har fået lidt styr på det. smiley

Kan den nogle smarte ting som jeg ikke har opdaget endnu?
Der må være nogle mac sagkyndige her smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wup Wup ( MAC)
  • #1   21. okt 2013 Held og lykke. Jeg kan aldrig finde ud af dem, så jeg holder mig til Windows smiley

• #3   21. okt 2013 Kender ikke så mange funktioner - men som Camilla skriver er funktioner med mussefeltet uundværlige når først man har vænnet sig til dem.
    Jeg bruger også meget CMD + T til at åbne nye faner på nettet, og så søge direkte på google ved at skrive i "hjemmeside-linjen".
    Jeg kan slet ikke huske hvordan det fungerer med Windows faktisk...? smiley

• #4   21. okt 2013 Puha, kan slet ikke finde ud af sådan en mac. Må nok hellere holde mig til windows, det ved jeg hvad er. smiley

• #5   21. okt 2013 Jeg har altid været vild med apple. Og har ind til nu brugt en ipad på mit studie. Men den kunne slet ikke alt det jeg har brug for. Og så kigget jeg på de billige computere og kunne se at der er kommet en ny styresystem på dem også.. Det så hvertfald anderledes ud end jeg er vandt til på en pc. Og jeg har arbejdet så hårdt sidste år, så jeg synes jeg fortjente at købe sådan en lækker computer.

Ja musen er helt vildt smart, og bare efter idag kan jeg ikke se bedre styresystemer end mac. smiley

• #6   21. okt 2013 Caroline - i chrome på windows kan man også ctrl+T og så er der en ny fane smiley

• #7   21. okt 2013 Jeg skal hvertfald lige vende mig til at i word - der skal jeg bruge andre genveje end jeg er vant til smiley øv øv.. Men det er vel en tilvendings sag..

og så har jeg lige set at mine sims spil passer til den. så jeg er en glad gris nu smiley

• #10   21. okt 2013 Tak for alle de gode tip. Har lige sat og prøvet lidt.
    Er der nogle der kan fortælle mig hvordan man inde på internetbrowser skfter mellem fanerne.
    For men to fingre fra side til side skfter den fra forrige side til næste. Og med 3 skifter den mellem skriveborde. så hvordan gør jeg?

• #11   21. okt 2013 screenshot-shortcuts er gud!
    Der kunne windåse altså godt lære noget.

Command-Shift-3: Tager et screenshot af desktop
    Command-Shift-4: Tager et screenshot af et begrænset udvalgt del af desktop
    Command-Shift-4, derefter space, vælg et vindue: Tager et screenshot af vinduet

Ovenstående gemmer billedet på skrivebordet.
    Hvis du gerne vil gemme i clipboard, tilføjer du Control.. altså f.ex.Command-Control-Shift-3

Kommentér på:
Wup Wup ( MAC)

Annonce