{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

Amen suk! {{forumTopicSubject}}

Er først rigtig gået op for mig at loven med sikkerhed ikke bliver lavet om med det samme , efter at ha læst i et indlæg som hedder Bøder i muskelhunde forum. , "tumberne" bliver bare ved med at bryde loven , og forstærker folks opfattelsen om at muskelhunde ejerne ikke har noget imellem ørene. Suk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amen suk!
  • #1   2. jul 2010 Okay.

  • #2   2. jul 2010 Ja jeg følger også med der inde.. forstår det virkelig ikke smiley hvorfor ik gøre noget og følge den LORTE lov, det er da heller ik med min gode vilje jeg gør det, men hellere det end at risikere at miste min baby

  • #3   2. jul 2010 Jeg er lidt forvirret med dette indlæg.. ?

  • #4   2. jul 2010 Solva L , ikke så meget at være forviret om , som jeg skriver er mit håb for at loven ville blive lavet om i en ikke så fjern fremtid slået i stykker , når man kan læse at "tumberne" ikke vil følge loven. Så kom bare med et stort suk!


  • #5   2. jul 2010 Det var vel hvad man kunne forvente. Jeg har set tilstrækkeligt mange tåber herinde, og der er sikkert flere ude i samfundet, som aldrig skulle have haft hund. Og især ikke Listehund.

    Desværre ødelægger de nok den spinkle chance for at få ophævet/ændret loven. Jeg frygter den bliver strammet så alle hunde bliver ramt


  • #6   2. jul 2010 der er garanteret mange tåber som ikke vil overholde loven desværre smiley

  • #7   2. jul 2010 De racer bliver ikke lovlige forløbige. Derer simpelthen for mange tosser der ejer disse hunde, og de vil pryde gadebilledet endnu mere nu end før. For nu vil folk rigtig ligge mærke til, om hunden har kurv på. Og tør næsten garantere, størstedelen af ejere af disse racer, ikke vil overholde loven. Og der vil politikkerne sidde og gnide sig i hænderne, for så vil opbakningen til loven blive endnu større.

  • #8   2. jul 2010 Her Anne -med rotterne -
    http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=407890


  • #9   2. jul 2010 No Name:

    Sådan tror jeg ikke DK ser på det. Lige nu kan de kun se en masse penge i statskassen. For når politikkerne og politiet for øjnene op for alle de hunde uden kurv, for de dollar tegn i øjnene. Og så bliver der kastet bøder ud. Ligesom sidst der var underskud i kassen. Hold da op hvor blev mange parkeringsbøder kastet ud. Eller når der pludselig bliver sat et skilt op med lavere hastighed end før, står politiet der med garanti. DK er penge liderlige og udnytter enhver lov, til at få penge ind i statskassen.


  • #11   3. jul 2010 ***Krumme og Cult Shaker nu med pokal** Du har ret , det er derinde. Og ja der er åbenbart mange som bare ikke vil følge loven og smide snor og mundkurv på deres hunde. Fjolser er der nok af!

  • #13   3. jul 2010 ER dybt uenig! og fortæller det osse! men det jo som at snakke til en dør! Kan jo så kun håbe politiet får renset ud i de uansvarlige hunde ejere , så er der færre til at ødelægge for os andre. Og krumme , normalt giver jeg ikke meget for fordomme , men hold da op hvor skal jeg kæmpe med ikke at få det!

  • #15   3. jul 2010 Her kan du se lidt om hvad det er for nogle kloge åger man er op imod!

    *ASA* tror du virkeligat du er mere 'seriøs' hundeejer ba'fordi du lære din lille hvalp at gå med mundkurv?!?!
    flot klaret...der kan man se hvem der har noget mellem ørerne...- du må meget undskyld *ASA* men prøv li'at forholde dig til din hund eller til det du ved om hunde...


  • #16   3. jul 2010 Sagt af en som ikke vil tag hunde i snor og give den mundkurv på! haha

  • #18   3. jul 2010 Ja de er spejl blanke for at sige det mildt!

  • #19   3. jul 2010 Så lige pludselig er der en af min kærestes veninder der skriver til ham om han ved hvor hun kan købe en amstaff fordi hun gerne vil ha en mere.. smiley hva fanden er det da for noget smiley så siger han selvfølgelig nej at det gjorde han ikke, så sidder hun seriøst om at gå ud og stjæle en fordi hun geren vil ha en mere, og hun er pisse ligeglad med loven også, og bruger ik mundkruv... endnu en idiot til samlingen af folk der er pisse ligeglade smiley det er sku for meget sådan noget smiley

  • #20   3. jul 2010 Forbered dig på en udsmidning Keld..det er nemlig meget vigtigt at man er enige i den gruppe ..især med poeten smiley

  • #21   4. jul 2010 Tror ikke jeg ryger ud da det jo ikke er ham jeg Diskuter med , tror nu osse han har samme holdning , at der skal vises anvar. Men ryger jeg ud pga jeg Diskuter med nogle ikke så kloge personer , så fred være med det. ;D

Kommentér på:
Amen suk!

Annonce