Suk !! {{forumTopicSubject}}
Nu bor der TO mærkværdige blandinger (boxer/rotte/wannabe lovlig) - den ene rundt om hjørnet, den anden på den anden side af muren ! Den ene bed muffin på en gåtur, ikke slemt, men jeg bebrejder mig selv at jeg simpelthen var for langsom til at få afværget noget der ikke burde være sket. Man undre sig over hvor mundkurven var ?! Før omtalte hund fik et haps i siden af 'nytilflytteren' hvis ejer nok vejer det halve af hunden, og altid har meget travlt med mobilen, damen og at tabe sin hundesnor. Vi har besluttet at få højere hegn, så deres hunde ikke pludselig er i vores have. Træls man ikke kan være tryg i sin egen bolig.
Hvad er det fede i at have en hund af den størrelse man absolut ikke kan styre og aldrig kunne drømme om at ta til træning med ? HVORFOR? Så få dog en ustyrlig dsg istedet for, den kan ikke trække dig hen af jorden. Og hvorfor insistere på 'hundens ret til at gå uden snor, den har også brug for motion' ???!! Jeg skal fandme gi dig motion når jeg jagter dig til verdens ende hvis din hund nogensinde gør udfald mod mig eller mine kære igen! Arg!! Politiet- ak ja, 'ring når der er sket noget slemt' amen der er det jo heller ikke for sent. SKØNT!
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
Suk !!