{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Må bare ud med det {{forumTopicSubject}}

Min dejlige "lille" Nando blev opereret for AD for 7 uger siden og det er stadig ikke godt. Jeg har været i kontakt med Claus Sloth efterfølgende, som siger at jeg er for utålmodig og lige skal give det lidt tid endnu. Det gør jeg så selvom det er svært.
MEN jeg har de sidste dage obseveret hans bagparti og jeg er ikke et sekund i tvivl om at han også har HD smiley han løber som en hare (med bag benene) og er ikke glad for at gå op af trapper. Jeg får ham ikke undersøgt, da jeg ved hvad svaret er, jeg har nu besluttet at beholde ham indtil han siger stop, altså når jeg kan se på ham at tiden er inde.
Jeg elsker dig Nando, du er mit trejde barn, mit et og alt og jeg håber ikke at det er den forkerte beslutning, jeg ønsker dig kun det bedste og håber ikke at du lider. For Du skal ikke lide for min skyld.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må bare ud med det
  • #1   19. jun 2010 Det kan jo være han kompensere for albuen og derfor "hopper" eller løber sjovt...

Men må han overhovedet løbe nu ?

Da Fie var igennem ledoperation, var der et halvt år´s genoptræning og hun måtte ikke gå på trapper eller uden snor

• #2   19. jun 2010 Nej han går heller ikke uden snor, men han er stærk nu, så nogen gange har jeg svært ved at holde ham helt tilbage også får han sat lidt i løb og det er meget tydligt at se. Jeg var til hundesvømning med ham igår og uden at jeg havde sagt noget, sagde hun det selv. Det kan selvfølgelig også være at han bare kompensere, det håber jeg inderligt, for jeg kan slet ikke forestille mig at han ikke skal være her mere, vi er nærmest uadskellige
    Vi bor på 1. sal og jeg bære ham ned af trapperne, men jeg har simpelthen ikke kræfterne til at gøre det op mere, han vejer 26kg.

• #4   19. jun 2010 Der er vist slet ingen tvivl om at det blir med tavle næste gange og også gerne fra udlandet.
    Tak for de søde ord.

• #7   19. jun 2010 Gizmo: hvordan neurologisk...?

• #8   19. jun 2010 Rikke:

Har du overvejet at få ham tjekket af en kiropraktor? En som kan mærke om der er overbelastningsskader nogle steder?

• #10   19. jun 2010 Ja han er tjekket af en kiropraktor og rettet i venstre side, men det hjalp ikke. Krumme og cult: min forsikring dækker ikke dysplasi og pengekassen er snart ved at være tom også synes jeg også der er grænser for hvor meget mere jeg vil udsætte ham for. Det kan også mærkes på han psyke nu.

• #12   19. jun 2010 Lotus var også hele møllen igennem inden hun blev opereret for en ledmus.

Billeder af hofter, albuer, skuldre, ryg og forben.

Ganske simpelt for at sikre sig at det sad i det højre forben, hun haltede på. Det gjorde det så ikke. Det sad i VENSTRE forben/skulder!!

Og mærkeligt nok åd forsikringen den sq!!

Men det med halten i lang tid, oplevede jeg slet ikke? Hendes ledmus blev fjernet med arthroskopi....... Hun var haltfri efter et par dage.

• #13   20. jun 2010 Jeg har desværre været hos en meget uprofesionel dyrlæge kan jeg da godt høre.

Kommentér på:
Må bare ud med det

Annonce