{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Nu må jeg bare ud med det!! {{forumTopicSubject}}

Havde en rigtig ubehagelig oplevelse i morges.
Vores ene morgenrute går langs en voldgrav på en lille sti. Ned til den ligger en række huse. Vi gik så (Nova , Zero og jeg) på denne sti og trænede lidt sit og øjenkontakt mens vi gik (mine i snor). I et af husene står der en hund og gør kan jeg høre. Men vi går og hygger, ligepludselig bliver en havedør i det hus vi er ud for, åbnet og ud galopere en KÆMPE broholmer hanhund. Med rejste børster, blottede tænder og et brøl af en gang skæld ud. Mellem os og den er et lille bitte tyndt ståltrådshegn af de grønne der.. Hunden rammer hegnet og det bøjer og bliver ca. 20 cm lavere (det vil sige hunden nu kan få hovedet ud over.). Den flegner skråt derinde, og så får Zero altså nok og han flipper. (alt dette er sket på ca 2 split sekunder, jeg nåede slet ikke at reagere..
Ejeren står og kalder på Walther.. og siger "hold nu op med det pjat der" osv. Men walther er da røv ligeglad, jeg får hevet Zero ind i snoren og får ham skubbet om bag mig og brøler bare kræet på den anden side af hegnet, ind i hovedet: SÅ HOLDER DU KRAFTEDME KÆFT OG GÅR HJEM!!!!" så løb den så op til sin far (som ikke havde gidet at bevæge sig ud af sit hus)..
Jeg aner ikke hvad fanden jeg havde gjort hvis den var sprunget over.. Så havde jeg sikkert mistet et par fingre i forsøget på at skille dem ad...

HADER når folk ikke tænker sig om! Enten så går man tur med kræet eller også sørger man sgu da for et ordentligt hegn. Eller er jeg bare sart?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må jeg bare ud med det!!
Kommentér på:
Nu må jeg bare ud med det!!

Annonce