øv så skete det igen {{forumTopicSubject}}
øvvvv så skete det igen nevada blev overfaldet her hjemme hvor vi bor. Der skete heldigvis ikke så meget med hende men det er rigtig ireterende alligevel for det er jo sket før bare meget mere alvorligt hun fik knust sit ene bagben det tog hende vel godt og vel et halvt år om at kommer sig over det eller man kan sige hun kommer sig nok aldrig helt over det for vi kan ikke bare trave derud ad for man kan godt se hun halter lidt.
Men ham her idioten sage det var min hunds egen skyld fordi hun gøede af hans men min var i snor og hans var løs jeg råber så at han skal få sin hund i snor han siger bare jeg skal tage det roligt og at jeg var en sindsyg kæling prøver at fortælle ham at hun har været overfaldet før men det er han lige glad med jeg får så revet hundene fra hinanden han går så 100 meter væk og slipper sin hund igen og så er den ved at fare lige hen til hende igen men han nåede så lige at tage fat i sin hund igen han sprugte ikke en gang om der var sket min hund noget føler bare lidt at al det arbejde jeg har lavet med nevada bare er spild af tid fordi der kommer sådan en lorte hund i må meget undskylde det er jo enlig ejer der er forkert på den.
overreagerede jeg bare eller hva nogen der ved hvad det betyder når en hund regser bøster i nakken og så på numsen synes jeg har hørt det er usikkerhed
måtte lige ud med min vrede håber nogle kan hjælpe mig med at forstå min hund det er kun når hun er i snor hun regser bøster på forhånd tak
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Har han ikke kontrol over dyret skal den føres i line, enkelt og ganske simpelt.
Håber hun er nogenlunde ok, god bedring =)
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 79 Svar: 329
mener altså heller ikke det kan være nevadas skyld den hoppede på hende men den har gået dirkte efter hendes strupe der har hun et lidt dybt hul efter en hjørn tand desværre
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
Og jeg var flejnet fuldstændig på den spasser...
Har selv en hund med mærker efter overfald, så føler virkelig med dig, man kan blive sat så langt tilbage i træningen:o//
Når der er hul så skal du altså til dyrlægen og få noget så den ikke får infektion, lukker det, kan der komme en meget grim byld som kan tage meget langt tid at få bugt med... Ved du hvem manden er, for han skal selvf. betale jeres regning!!
Sidder sg her og er helt arrig på dine vegne, hader efterhånden de hundehoveder der tror de ejer alt !
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.462
http://www.nordkysten.nu/?Id=15899
øv så skete det igen