{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Nu med watertail :( {{forumTopicSubject}}

Øv øv, Basse er IGEN blevet sløj..

Vi var til svømning i går som vi er hver tirsdag, og jeg ved ikke om det er fordi vi også har svømmet lidt ved stranden i søndags, men det var for meget i hvert fald..

Hun sover altid ved mig om natten.
I nat ved 4-tiden vågnede jeg ved at hun trissede rundt på gulvet. Kaldte hende op til mig, og det tog lidt tid for hende. Da hun så skulle lægge sig PEV hun bare højt (og hun piver aldrig) og snuste til halen. Da hun igen forsøgte at lægge sig, pev hun endnu mere og var helt ynkelig. Jeg mærkede på halen og det var helt klart den der var skideøm..
Hun gik ind i sin kurv og sov i et helt andet lokale (hvilket ellers aldrig sker) og hun troede vist at jeg gjorde ondt på hende smiley

Her til morgen vil hun så ikke logre eller noget, hun tøffer bare rundt og hænger med mulen..

Vi har en tid hos dyllen 15.20, og hvis de får tid inden, ringer de til mig, så jeg lige kan køre forbi.. Hvor er det altså bare ærgerligt :S
Og jeg er virkelig bange for at jeg måske har presset hende for meget, fordi hun også svømmede på stranden i søndags og legede i vandet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu med watertail :(
  • #1   9. jun 2010 Øv, det er rigtig synd...

    Måske er det allerede gået over til i eftermiddag, ellers får vovse nok noget smertestillende - og så skulle det være hurtigt overstået igen..

    Min vovse har også døjet med det....


  • #2   9. jun 2010 Annette,
    jeg håber også det går hurtigt væk!..

    Hun piver ikke mere, men er bare helt ved siden af sig selv..
    Om ikke andet tror jeg i får smertestillende i et par dage, og så burde det være helt væk..

    Det er bare virkelig træls..


  • #3   9. jun 2010 Stakkels lille pus.
    Det er nok ikke fordi hun også fik en svømmetur i søndags at hun har fået watertail, men fordi vandet ved stranden har været for koldt. Det er som regel ( ikke altid ) derfor at hundene får watertail.
    Det gør så pokkers ondt på hundene mens det står på og skal sammenlignes med en forstuvning ( som jo faktisk gør mere ondt end hvis noget er brækket ).


  • #4   9. jun 2010 Du har fået overbelastet de led i halen.. Dette kan være vandet,men du kan faktisk selv lave den,når du tørrer hende..

    Mange tar håndklædet rundt om haleroden og trækker ud til halespidsen.. Dette kan være nok,når den lige har været i brug..

    Yderlig kan de komme,hvis de får kulde efter svøm eller hvis de har været vand med god strøm,hvor de skal bruge halen,som ror,mere end normalt..

    Mine svømmer alt mellem,2 til 6 gange om ugen.. De har haft deres vandhaler smiley

    De får smertestillende til halen er oppe igen og så tar jeg af tiden de svømmer,samt sørger for de ikke laver for mange sving,de næste par gange de er i.. Øger gradvist

    God bedring.. Det plejer at være hurtigt ovre igen smiley


  • #5   9. jun 2010 Lea,
    uha da.. Altså, stranden var i søndags og svømmehallen i går. Har det så ikke været vandet i svømmehallen der var for koldt?..

    Stine,
    jeg tørrer hende stort set ikke.. Hun har kort pels og inden underuld, så hun tørrer hurtigt..
    Vi går en lille tur efter svøm, og i går var det godt vejr, så hun ruller sig i græsset og tørrer sådan. Er hun stadig fugtig bagefter, tørrer jeg hende på kroppen, ansigtet og evt. under maven, så hun ikke bliver kold.. Men hun tørrer meget hurtigt af sig selv.. Hendes hale får sådan en smule plys når hun har svømmet, det er faktisk sødt smiley

    Hvor meget tager du af tiden?
    Vi svømmer fast tirsdag eller mandag, og vi har jo en halv time af gangen, og nu svømmer hun faktisk hele tiden. Hun er måske oppe 3-5 gange for at ryste sig, og lige en enkelt gang hvor hun får lov at komme ned, og lige går en runde i hallen..


  • #7   9. jun 2010 Krumme,
    ja, det er i Taastrup vi svømmer..

    Og hun er ellers bare blevet SÅ god efterhånden!.. Hun går i på kommando nu og skal ikke tvinges, og går også i af sig selv nogle af gangen smiley

    Og i søndags på stranden løb hun ud efter legetøj, og hun hentede det også når hun skulle svømme lidt for at få det! smiley

    Det er altså flot, for hun plejer at gå udenom vandpytter, og jeg har engang måtte bære en HYLENDE hvalp hjem, fordi det regnede for meget til hende smiley


  • #9   9. jun 2010 Hahahah!! Rart at vide Basse ikke er den eneste! smiley

    Når først hun kommer i vandet hygger hun sig smiley Og det går bedre og bedre hver gang vi er der..

    Vi svømmer hver tirsdag med Carina herinde fra, men tror vist vi rykker til til onsdag.. er ikke sikker..

    Kommer du der med krumme så skriv lige, jeg bor 7 min. kørsel derfra og skal IKKE snydes for den lækre bassedreng! smiley smiley


  • #11   9. jun 2010 Krumme,
    altså, der er jo redningsveste.
    Og ham Krumme er nok for stor til sådan en..

    Men den rotte der svømmede i karret ved siden af os i går, havde et svømmebælte (dem til børn) om livet, så det hjalp ham med at blive holdt oppe ved vandkanten, frem for at han bare gik rundt nede på bunden..


  • #13   9. jun 2010 Nej Basse plaskede også bare helt vildt i starten!!!

    Havde så ondt af den teenage-dreng de har derinde, for han var HELT våd grundet Basse.. Men en snor i halsbåndet og så guide hende rundt, og sørge fort at hovedet ikke ligger for højt, så går det godt..

    Nu svømmer hun fint uden vesten eller noget, men hun vender skidt i den ende hvor man går op, så der vender jeg hende manuelt, men lige at dreje det legetøj hun har i munden smiley Ellers vader hun bare op fra det frygtelige vand og ryster sig! smiley hehe...


  • #15   9. jun 2010 Lille Basse pige - *ae ae* fra sin moster Freja... hun skal nok huske nogle af de lækre fiskegodbidder næste gang !!!!

    Og til både Anja og Krumme - HALLI HALLO ... jeg vil med !!
    Jeg er jo fotografen,(KUN fordi jeg ikke vil snydes for nussetid med Krumme.... han er bare for lækker altså!!!!)


  • #17   9. jun 2010 Uhhhm det er første gang jeg skal skyde indendørs i en svømmehal sååå ikke hav jeres forhåbninger for højt smiley :)
    Og ja... NUSSETID smiley ihhh
    Kan altså ikke få ham ud af hovede, lille Krumme dreng, og hvordan han bare lænede sig hen til Anja i total tillid ud af det blå smiley Så fedt


  • #19   9. jun 2010 Det er lækkert ikke ??? smiley
    Elsker at høre om sådan noget - bare så positivt !
    Og et af de mange synlige beviser man kan finde på at ens hund er glad og tilfreds smiley


Kommentér på:
Nu med watertail :(

Annonce