{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Stress på Udstilling? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg prøver lige at poste den her, fik ikke lige svar derhenne hvor jeg søgte det :o)

Nu har jeg jo kun udstillet Coco, og det er en smal sag da hun er meget nem at have med at gøre, hverken stresser eller frusser på nogen måde.
Men nu er tiden jo snart inde (håber jeg) hvor Buzz stamtavle kommer, og han også skal udstilles.
Men hans problem er at han stresser for meget, og for hurtigt - men det er såmænd ikke det egentligt er problemet, for han kan sagtens (næsten) de ting han skal alligevel, men mine nervøse tanker ligger i den farve han får når han stresser?
Der er jo en del hvidt på ham, og alt de hvide omkring hans mund, og op over næsen, det bliver helt lyserødt når han bliver stresset, og selvom han øjnrande er fine sorte, så bliver også disse lyserøde.
Så mit spørgsmål det er om Dommeren kan se forskel?
Altså se forskel på stress og ikke tilladte lyserøde øjenrande?
Nu har jeg jo kun udstillet Coco, og det er en smal sag da hun er meget nem at have med at gøre, hverken stresser eller frusser på nogen måde.
Men nu er tiden jo snart inde (håber jeg) hvor Buzz stamtavle kommer, og han også skal udstilles.
Men hans problem er at han stresser for meget, og for hurtigt - men det er såmænd ikke det egentligt er problemet, for han kan sagtens (næsten) de ting han skal alligevel, men mine nervøse tanker ligger i den farve han får når han stresser?
Der er jo en del hvidt på ham, og alt de hvide omkring hans mund, og op over næsen, det bliver helt lyserødt når han bliver stresset, og selvom han øjnrande er fine sorte, så bliver også disse lyserøde.
Altså se forskel på stress og ikke tilladte lyserøde øjenrande?Nu har jeg jo kun udstillet Coco, og det er en smal sag da hun er meget nem at have med at gøre, hverken stresser eller frusser på nogen måde.
Altså se forskel på stress og ikke tilladte lyserøde øjenrande?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stress på Udstilling?
Kommentér på:
Stress på Udstilling?

Annonce