{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

At savne.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er lige nu paa vej til Tyskland til en tysk polterabend ved en veninde og har jo derfor vaeret noed til at efterlade de smaa hjemme..
Jeg har vaeret vaek siden lidt over 6 i morges og allerede nu savner jeg dem alle sammen..
Jeg ved det vil ha det godt med min ven som kommer her kl 9 og passer dem til imorgen aften hvor jeg kommer tilbage, men det er stadig lidt haardt..

og til jer der taenker at jeg jo har smaa hvalpe, saa er de alle 5 (morhund, hvalpe og katten) vant til at min ven er der eftersom han er den eneste danske ven jeg har i samme b som mig smiley derfor har han laert at fodre lille tom og vil saa bo ved mig til jeg er tilbage.. smiley

det gode ved min morgen var at tom runden de 130g og er nu 131g smiley men savner dem nu alligevel..

har i det paa samme naar i skal vaere vaek i en weekend eller bare en eller to dage.. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At savne..
  • #1   26. maj 2010 Jeg kan heller ik så godt li at være væk fra Fraya så længe.

Min mor er nu rigtig sød til at tage ned til os være hundesitter, så jeg ved hun er i gode hænder.
    Men ofte skriver/ringer jeg hjem flere gange for "at høre om Fraya opføre sig ordenligt" hehe

For 14 dage siden skulle hun steriliseres og jeg var rent ud sagt grædefærdig over at skulle efterlade hende ved dyrlægen.
    (Jeg er en ufattelig følsom person og kan græde over reklamerne i TV hvis de er bare det mindste sørgelige)
    Og da jeg kom hjem og hun ikke tog imod mig... uha da...
    Jeg savende hende lige indtil jeg kunne hente hende igen.

Jeg er en PYLREfis!

• #2   26. maj 2010 ja jeg er nødig væk ret længe fra mine hunde

• #3   26. maj 2010 Ja saadan har jeg det ogsaa lidt og nu isaer naar jeg jo har min lille hvalp som skal fodres hver anden time er det vildt haardt at skulle efterlade dem, men at tage dem med i toget igennem tyskland med 4 skift og 8timers tur synes jeg heller ikke jeg ville byde de smaa..

jeg har det rigtig haard med ikke have lashes med, isaer naar jeg bliver traet saa er savnet endnu stoerre.. heldigvis glaeder jeg mig saa meget til at se mine vendiner igen eftersom vi ikke har set hinanden i ca 3aar fordi jeg flyttede til holland..

• #4   26. maj 2010 Selvfølgelig savner man sine hunde, men så ved man hvor meget de betyder for en. Når vi er på skiferie i januar er vi væk i 17 dage, men vi ved at hundene bliver passet i vores eget hjem. Så når de er i trygge hænder, så klarer vi fint at være væk så længe.

God tur, håber I får en rigtig god polterabend. Du ved at dine hunde og kat er i de bedste hænder, så det skal du ikke "bekymre" dig om.

• #5   26. maj 2010 det er rigtig og er glad for at de kunne blive hjemme.. smiley

jeg er sikker paa vi nok skal faa en sjov aften det plejer vi have have naar vi ses og ved tyske polterabends skal man smadre porcelean smiley saa det kan vel ikke gaa helt galt smiley

• #6   26. maj 2010 Normalt ville hun vaeret kommet med da hun ogsaa kender min venindes hund og er vant til at komme med, men fordi hun har hvalpe er hun lidt noed til at vaere hjemme.. men ja er glad for at have min ven til at passe dem smiley

• #7   26. maj 2010 Hader at være væk fra mine vovser.
    Har urimeligt svært ved at overlade dem til andre.

• #8   26. maj 2010 hehe Lea, da jeg skulle til NYC i jan og skulle vaere vaek i 4dag havde jeg det skidt med at jeg ikke kunne have min hund med, men fordi jeg havde standby billet (arbejdede ved flyselskabet) kunne man ikke have dyr med fodi det skulle bekraeftes foer afrejse og det havde vi ikek mulighed for da man med standby kan blive sat paa det naeste fly og ikke det man oenskede..
    vidste saa at hun havde det godt og snakkede naesten dagligt med min ex'z mor som passede hende, men stadig var det haardt og har beslutett at naeste gang skal hun med derover (ogsaa fordi vi skal shoppe til hende smiley )

Kommentér på:
At savne..

Annonce