1.563 visninger
|
Oprettet:
at savne sin hund.. {{forumTopicSubject}}
puha, ja, hvor lang tid tog det for jer som har mistet jeres hund at komme over den savn - i ved , den som gør helt ondt ind i maven.. den der får en til at knibe en tåre når man ser et billede at hende, den savn...
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 34 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 197 Svar: 1.559
Men græder når jeg kigger på billeder af ham eller video.
Dog har han hans mindevæg i stuen som jeg nu godt kan kigge på uden at begynde og græde hver gang...
Der er også en masse musik jeg begynder at græde over, for så kommer jeg til at tænke på ham...
Ved godt jeg lyder som en tude prinsesse, men den hun har et helt specielt plads i mit hjerte, han var noget helt helt specielt!!!!
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.736
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 11
Det tager lang tid, men langsomt kan man se billeder og gå de steder man gik tur uden at tude. Så kommer tiden hvor man tænker på alle de sjove stunder man har haft og til sidst bærer man dem i hjertet for altid.
Men vær ked af det og tag den tid det tager at komme igennem det.
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 65
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Men det ultimativt værste jeg har prøvet er at gå af med en hund... det tror jeg aldrig jeg kommer mig over... alle de tanker der følger med troede jeg ville holde op...men det gør de ikke... tænker på ham hverdag.. hvor er han, har han det godt, kunne jeg have gjort anderledes, hvis nu jeg bare havde kæmpet lidt mere for det osv osv osv... tror jeg aldrig jeg kommer mig over ham...
jun 2010
det er rart at høre at jeg ikke er den enneste det er en tudetrold
jun 2010
puha, ja det er et tungt valg at skulle omplacere. men forhåbenlig har men en go grund til det som helst skulle gavne både hund og ejer. man kan jo ikke vide om man fortryder sener hen hvis ens livs situation ændre sig men hvis man med go samvittighed kan sige at man gjorede det med hjertet så har man jo nok gjort det mest rigtige på daværende tidspunkt. men nemt er det ikke.. det lyder også til at du har haft et par oplevelse med dine hunde, men med kærlighed kommer der vel sorg desværre.
jun 2010
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Vi mistede vores skønne Lystig for 1 1/2 år siden - og engang imellem uploader han billeder til Flickr.com eller FB af hende - Og hver gang bliver jeg lige ckokeret og får helt ondt i maven :S
Min Dejlige gamle tøs.... Min specielle DAME... piiv..
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
jun 2010
no more tears of sadness.
now eternal love.
Please do not be unhappy
just because I'm out of sight.
Remember that I am with you
every morning, noon and night.
But do not be afraid to cry:
it does relieve the pain.
Remember there would be no flowers,
unless there were some rain.
sov godt !
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
Måtte sige farvel til min elskede bass for en uge siden nu.
Og føler jeg stadig er i helved.
Gør så ondt har aldrig nogensinde prøvet noget lign !
Vil bare gerne være sammen med ham igen.
At sku leve uden ham det er forfærdeligt
En rigtig god tråd ! :')
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 170
En ny hund "kan" gøre det hele letter og uden hund kan vi ikke leve
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 186
Jeg fik aflivet min hest for to år siden, og jeg kan stadig ikke kigge på billeder af ham, fordi han var sådan en god hest som bare ville det bedste.. puha. Kan ikke engang snakke om ham.
Men med vores hunde har det været noget andet, fordi de alle sammen blevet aflivet af alderdom, det gør det hele lettere synes jeg..
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 21
Mistede min bedste ven i lørdags på en grim og dramatisk måde.
I forhold til tidligere hunde, som også gjorde ondt, da de gik bort, må jeg indrømme at Cember der altid var med mig 24 timer...der er følelserne meget stærkere.
Han blev virkelig min bedste ven.!
Det gør meget mere ondt end de andre. Nok også fordi han døde så drastisk.
Ting sker..-og skyldfølelse er en svær størrelse.
-"for hvad nu, hvis..- jeg, han, den, de... o.s.v."
Det er noget jeg bruger meget tid på, ikke at spekulere i.
For havde man nu gjort sådan eller sådan..,ville noget andet jo kunne have været årsag til noget lige så slemt..
-Derfor focuserer jeg på det gode der var, -fælder en tåre engang imellem og må acceptere at jeg jo uanset hvad, ikke kan ændre noget nu alligevel.
Lyder måske lidt koldt, -men det er min måde at tackle denne store sorg på.
For sørger gør jeg og kunne spole tilbage...- det ville jeg uendeligt gerne kunne..!!
Men hvor lang tid..? - det vil kun tiden vise.
Men glemt bliver han aldrig...!
at savne sin hund..