{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at savne sin hund..
  • #1   14. jan 2011 Jeg er stadig ikke kommet mig over Jason, tror jeg aldrig jeg gør.
    Men græder når jeg kigger på billeder af ham eller video.
    Dog har han hans mindevæg i stuen som jeg nu godt kan kigge på uden at begynde og græde hver gang...
    Der er også en masse musik jeg begynder at græde over, for så kommer jeg til at tænke på ham...
    Ved godt jeg lyder som en tude prinsesse, men den hun har et helt specielt plads i mit hjerte, han var noget helt helt specielt!!!!

• #2   14. jan 2011 Det er ikke ovre endnu.... men der er længere og længere imellem "anfaldene" - og det var i sommeren 2006 at Emma blev aflivet...

• Lea H
    Lea H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 11
    #3   14. jan 2011 Hej.
    Det tager lang tid, men langsomt kan man se billeder og gå de steder man gik tur uden at tude. Så kommer tiden hvor man tænker på alle de sjove stunder man har haft og til sidst bærer man dem i hjertet for altid.
    Men vær ked af det og tag den tid det tager at komme igennem det.

• #4   14. jan 2011 okay, hmm jeg forstår - har aldrig været så knyttet før så det er som at miste det halve af ens egen identitet. dog har jeg mod på at bruge min energi på en ny hund. ikke for at erstatte men måske for at udfylde det tomrum der er.. når man er erklæret hundetosse så kan man vel ikke benægte det:)

• #5   14. jan 2011 Omkring 2 år... men selv nu 3½ år efter kan jeg stadig ikke kigge på billeder af ham uden at få en kæmpe klum i halsen... den stakkel.. hans 11 måneder korte iiv var ikke en dans på roser...

Men det ultimativt værste jeg har prøvet er at gå af med en hund... det tror jeg aldrig jeg kommer mig over... alle de tanker der følger med troede jeg ville holde op...men det gør de ikke... tænker på ham hverdag.. hvor er han, har han det godt, kunne jeg have gjort anderledes, hvis nu jeg bare havde kæmpet lidt mere for det osv osv osv... tror jeg aldrig jeg kommer mig over ham...

• #6   14. jan 2011 det er jo det.. men man puha hvor er det ikke sjovt. har gradvist fjernet hendes ting den sidste måned.. nu ligger tæppe og lidt legetøg kun fremme på sin plads.. det må den nye hund godt få så det kan blive brugt igen til sjov og ballade.. men visse ting har fået en status hylde og sådan vil det vel altid være- sådan bliver det jo nok igen når jeg får æren af en ny dame i mit liv:O)

det er rart at høre at jeg ikke er den enneste det er en tudetrold smiley

• #7   14. jan 2011 maria.
    puha, ja det er et tungt valg at skulle omplacere. men forhåbenlig har men en go grund til det som helst skulle gavne både hund og ejer. man kan jo ikke vide om man fortryder sener hen hvis ens livs situation ændre sig men hvis man med go samvittighed kan sige at man gjorede det med hjertet så har man jo nok gjort det mest rigtige på daværende tidspunkt. men nemt er det ikke.. det lyder også til at du har haft et par oplevelse med dine hunde, men med kærlighed kommer der vel sorg desværre.

• #9   14. jan 2011 billederne skulle jo også helst have lov til at blive hængende, de har jo haft en stor indflydelse på ens liv. der kommer og går store personligheder ind og ud af ens liv med tiden og det skal der jo også være plas til.. også selvom at det ikke altid er lige nemt!

• #10   14. jan 2011 Min far er rigtig rigtig ond engang imellem....
    Vi mistede vores skønne Lystig for 1 1/2 år siden - og engang imellem uploader han billeder til Flickr.com eller FB af hende - Og hver gang bliver jeg lige ckokeret og får helt ondt i maven :S smiley

Min Dejlige gamle tøs.... Min specielle DAME... piiv..

• #11   14. jan 2011 Det er noget af det værste, men vi alle hundeelskere véd jo at vi kun har dem på lån og en dag kommer vi i dén situation. Det gør frygtelig ondt, men det går som alt her i livet over med tiden. I min verden er man heller ikke egnet som hundeejer hvis det ikke gjorde ondt, for så kan ens følelser ikke ha´ været særlig høje.

• #12   14. jan 2011 slutter lige natten af med en lille sætning:)
    no more tears of sadness.
    now eternal love.
    Please do not be unhappy
    just because I'm out of sight.
    Remember that I am with you
    every morning, noon and night.
    But do not be afraid to cry:
    it does relieve the pain.
    Remember there would be no flowers,
    unless there were some rain.

sov godt !

• #13   14. jan 2011 Puha den var godt.
    Måtte sige farvel til min elskede bass for en uge siden nu.

Og føler jeg stadig er i helved.
    Gør så ondt smiley har aldrig nogensinde prøvet noget lign !

Vil bare gerne være sammen med ham igen.
    At sku leve uden ham det er forfærdeligt smiley

En rigtig god tråd ! :')

• #14   14. jan 2011 Det gør ondt i langt tid , vi måtte aflive vores gamle hund , 14 år , det var bare barsk. Vi købte en lille hvalp 4 dage efter og gladen og lukken startede på ny , men man glemmer aldrig sin trofaste ven .
    En ny hund "kan" gøre det hele letter og uden hund kan vi ikke leve smiley

• #15   14. jan 2011 Vores hanhund blev aflivet for lidt over et halvt år siden, pga gigt i den nederst del af ryggen. Han blev kun 4½ år gammel, savner ham hver eneste dag. Fik 3 juledag en lille ny hvalp, hun er super dejlig og et frisk pust til vores familie. Men vores hanhund kommer hun ik til erstatte, men det gør måske savnet lidt mindre. Selvom man stadigvæk savner ham.

• #16   14. jan 2011 aldrig tror jeg...
    Jeg fik aflivet min hest for to år siden, og jeg kan stadig ikke kigge på billeder af ham, fordi han var sådan en god hest som bare ville det bedste.. puha. Kan ikke engang snakke om ham.
    Men med vores hunde har det været noget andet, fordi de alle sammen blevet aflivet af alderdom, det gør det hele lettere synes jeg..

• #18   17. jan 2011 Faktisk lidt forløsende at læse jeres oplevelser.
    Mistede min bedste ven i lørdags på en grim og dramatisk måde.
    I forhold til tidligere hunde, som også gjorde ondt, da de gik bort, må jeg indrømme at Cember der altid var med mig 24 timer...der er følelserne meget stærkere.
    Han blev virkelig min bedste ven.!
    Det gør meget mere ondt end de andre. Nok også fordi han døde så drastisk.
    Ting sker..-og skyldfølelse er en svær størrelse.
    -"for hvad nu, hvis..- jeg, han, den, de... o.s.v."
    Det er noget jeg bruger meget tid på, ikke at spekulere i.

For havde man nu gjort sådan eller sådan..,ville noget andet jo kunne have været årsag til noget lige så slemt..
    -Derfor focuserer jeg på det gode der var, -fælder en tåre engang imellem og må acceptere at jeg jo uanset hvad, ikke kan ændre noget nu alligevel.
    Lyder måske lidt koldt, -men det er min måde at tackle denne store sorg på.
    For sørger gør jeg og kunne spole tilbage...- det ville jeg uendeligt gerne kunne..!!
    Men hvor lang tid..? - det vil kun tiden vise.
    Men glemt bliver han aldrig...!

Kommentér på:
at savne sin hund..

Annonce