1.620 visninger
|
Oprettet:
Sorgen og at savne <3 {{forumTopicSubject}}
Denne tråd er en lille mindetråd om en af mine himmelhunde, og jeg håber i også vil smide et billede og et par ord ind om jeres elskede og savnede venner..
I dag er det 3 måneder siden Petri fik fred nede på græsset under det store træ...jeg savner usigeligt meget, og igår græd jeg mig i søvn fordi jeg savnede ham så meget.. Jeg håber snart at denne underlige sorg forsvinder, den gør sgu så ondt..
Petri basse jeg savner dig og dine smukke øjne
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
jul 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 166 Svar: 1.244
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 229
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 131
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.765
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
D 1.11 er det et år siden at jeg mistede den her lille skat..
Hun kom til mig som forsømt, skrækslagen og troede faktisk at man fik tæsk for at trække vejret
Jeg savner hende hver evig eneste dag, men på trods af savnet, så føler jeg mig så ufattelig priviligeret over at ha fået lov til at deltage på hendes fantastiske rejse fra Skygge til Sol..
Hun BLOMSTREDE og endte som en kæk lille dame med sine meningers mod og uanset hvor mange hunde der må krydse min vej i gennem livet er hun en der ALTID vil være savnet og elsket..
I hjertet gemt og aldrig glemt.. Lille RoxyPoxy
Sådan så hun ud i fjæset da jeg fik hende
okt 2012
Jeg havde det vildeste behov for at ha en eller anden form for "sutteklud" i de første uger efter hun var død og derfor lavede jeg denne video, for at forsøge at fastholde mig i at, selvom det var så ufattelig hårdt og pissehamrende uretfærdigt at jeg skulle miste HENDE, så havde vores tid sammen været det hele værd, selv sorgen over at ha mistet så tidligt...
Kiks og krammer sendes over regnbuen til alle dem vi savner og mangler, men har i vores hjerter...
http://www.youtube.com/watch?v=eFre7Ira0_U
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
Jeg er begyndt at gå til psykolog, pga nogle andre ting. Og det er kommet frem at jeg har fået et traume, da Kongo blev aflivet. Som vi nu skal have arbejdet med. Jeg tror aldrig savnet og sorgen forsvinder her, men det er noget jeg må leve med...
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 248 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.533
Her er min elskede Harley-dreng. Min første egen hund, som var mit og pigernes et og alt. Det var som at få sit hjerte rykket i 10000 stykker, da vi måtte stoppe hans hårde og lange sygdomsforløb.
Jeg troede aldrig, at jeg skulle kunne elske en hund så højt igen.
Han er savnet hver eneste dag, og min far har stadig svært ved at tale om ham, uden at græde trods der er gået 5 år.
Harley, elsker dig forevigt
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 12 Svar: 150
De værste sår, er de der ikke bløder. Og der kan være tusindvis af tåre gemt i dine øjne, hundredevis af ord bag dit falske smil, men en hel livshistorie bag dit knuste hjerte.
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.334
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.526
- Jeg savner ham stadig ubeskriveligt meget og kan tude hvis jeg kigger på billeder af ham for længe
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Og så er jeg er helt knust over at måtte sige farvel til Loui, den tigrede, som blev aflivet i fredags blot 9 år gammel
Han overlevede en blodprop for et par måneder siden, men blev ramt slemt igen torsdag/fredag og der var ikke mere at gøre. Jeg elskede den hund, vi var virkelig soulmates.
nov 2006
Følger: 26 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 39
Til Januar er det 2 år siden, vi mistede hende
Hun betød alt for mig, og jeg kan stadig ikke helt forstå, at hun ikke er her mere
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 486
Selvom jeg nu har fået en lille ny cavalier med sundhedstjekkede forældre er jeg stadig bange for at det samme skal ske igen. Jeg kommer stadig til at græde når jeg tænker på minderne jeg har haft med Molly og det samme siger min mor sker for hende... Molly var den mest fantastiske hund jeg nogensinde har mødt
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 486
Selvom jeg nu har fået en lille ny cavalier med sundhedstjekkede forældre er jeg stadig bange for at det samme skal ske igen. Jeg kommer stadig til at græde når jeg tænker på minderne jeg har haft med Molly og det samme siger min mor sker for hende... Molly var den mest fantastiske hund jeg nogensinde har mødt
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 627
Du var en 1'er, en hund man kun har en gang i livet ?
Jeg vil elske og savne dig resten af mine dage. Håber du venter på mig og vi ses igen ??
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
-jeg savner dig skat. og håber du passer på de andre på den anden side.. her er så tomt uden dig, og Alvin savner dig... men du har ikke ondt mere... og vi ses jo snart igen
derfor er jeg nu kun "Den Danske kæmpe" .... uden min puddel med krøller..
sov godt Puttemakker
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 652
Og primadonnaen med alle sine nykker 5½år gammel pga. dårlige led for ca. ½år siden
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 652
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.087
Det var den tungeste beslutning vi måtte tage, og selv om vi har to hunde, er han stadig dybt savnet, og vi tænker på ham hver eneste dag.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Jeg ved, at nogen har printet sig mere i min sjæl end andre...Og jeg ved at sorgen er en del af livet... Lige som glæden er det...
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
at dyrke sorgen er ikke sundt for sjælen, men at sørge og mindes er en del af livet, det er i min verden ikke det samme.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
okt 2012
Tænk, sådan ser jeg slet ikke den her tråd..
Herinde deler vi jo rask væk billeder og historier med vores nuværende hunde, men det er altså ret sjældent at vi sætter os ned i flok og siger.
" Jeg savner , den her lille fis"
På en eller anden måde, ser jeg det ikke som værende usundt at smide et billede herind af hende jeg savner, fordi hun er jo lige så meget "med" i mit liv som de 2 kanonkonger, der pt ligger og snorker i kurven..
Ja fokus skal være på de levende, men man skal sgu også huske at HYLDE dem der kom før...
På samme måde som at jeg mindes min mormor, hver gang jeg sætter mig ved mit skrivebord, fordi det er et arvestykke og jeg har lavet SÅ mange lektier ved det, hvor hun hjalp..
Eller min farfar, hver gang jeg skal ud i regnvej og træne hund- det er hans Tweed cap, der holder mit hoved tørt og varmt- jeg mindes alle de gange jeg var med ham til hundetræning, hvor han havde den på og glædes over alle mine minder med ham
På samme måde giver en tråd, som denne mig muligheden, for at ære en lille Roxy og for et øjeblik give hende det fokus, som hun fik mens hun var hos mig og glædes over den tid vi havde sammen..
Man hylder sine minder og glædes sammen med andre der også har en lille stjerne, som fortjener at lyse klart, i en tråd som denne..
" At sørge er, for et øjeblik at hylde det mistede og mindes hvad der har gjort dig til den du er i dag"
Sorgen og at savne <3