{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Sorgen over at miste {{forumTopicSubject}}

Kommer man nogle sinde over den sorg over at miste sin bedste ven?? Mistede min Chili sidste år og har siden ikke rigtig haft behov for at være her på HG. tænkte så idag, nu ku jeg godt klare at se hende i profilen. Men sidder nu og tuder og mindes de dejlige tiden og stunder vi havde sammen. Åhh ville sådan ønske hende tilbage, hun var en så stor del af mit liv... snøft og suk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sorgen over at miste
  • #1   29. feb 2012 Det er efterhånden ved at være en 10½ år siden jeg sagde på gensyn til min Rotte, jeg har svært ved at se Rotter uden at få tåre i øjnene.... den anden dag jeg så det lille filmklip med den Rotte der blev skudt, og hørte den hyle op, der gjorde det meget ondt inden i.... savnet til min Rotte vil altid være der tror jeg.... andre hunde har jeg haft det "nemmere" med.... men sjovt er det aldrig...

• #2   29. feb 2012 savnet bliv blive ved med at være der, men den vil blive nemmere efterhånden

jeg kan også blive ked af det, når jeg ser billeder af mine gamle hunde, men det er sjældent jeg ligefrem græder mere.
    dog kan det ske, hvis jeg pludselig bliver mindet om dem

• #3   29. feb 2012 Jeg smiler til gengæld stort set altid når jeg kigger billeder af Fie, for de minder mig om hendes glade væsen og tænker så tilbage på hendes finurligheder ....

At snakke om hende kan til gengæld være svært til tider

• #4   29. feb 2012 Er enig René :o) har desværre ikke ret mange billeder af min, men dejligt at mindes hende, hun var og er stadigvæk i mit hjerte!

TS *Krammer* det trænger du vist til. Tror det er med forskel hvor stort indtryk vores hunde hver især gør på os, og hvor ondt det så gør når de ikke er her mere, men håber også du en dag kan mindes med et lille smil :o)

• #5   29. feb 2012 Jeg har heldigvis tonsvis af billeder af Fie, desværre stort set ingen, af os sammen smiley

Det kan jeg godt ærgre mig over

• #6   29. feb 2012 jeg smiler også når jeg ser billeder, men dog et lidt vedmodig et

de første gange jeg så mine himmelhundes profil igennem, var bestemt med tårer

nej det er ikke mange billeder man får af sig selv sammen med hundene

• #7   29. feb 2012 René ja du tager jo mange billeder, og det er skønt :o) jeg havde ikke rigtig noget at tage med dengang :o/ men har dog mange minder alligevel og kan stadigvæk se hende for mig ;o)
    Håber du får nogen til at snuppe af dig og Floyd :o)

Connie, nej har jeg heller ikke rigtigt, man snupper jo bare af dem i ny og næ ;o)

• #9   29. feb 2012 Tror aldrig det bliver nemmere. er lidt over et år siden jeg mistede min dreng Eddie og han fylder stadig rigtig meget og han hænger over det hele i lejligheden, så jeg kan kigge på ham hver dag.
    Har dage som du har i dag endnu hvor det bare gøre rigtig ondt og man ville ønske de stadig sad ved ens side og der kommer tårerne også frem, men den sidste tid har jeg lært og smiler over den tid jeg havde sammen med ham og alle de gode minder.
    den anden dag sad jeg sammen med min kæreste og så en masse videoer af eddie, som jeg fandt frem og hvor vi førhen ikke har kunne tåle og se dem fordi det gjorde så ondt, så kunne vi sidde og grine over hans fjollerier på videoerne og så kom vi ud i alt det der "kan du huske den gang han gjorde det der" og vi fik endelig snakket om ham med et smil på læben. det var skønt. men han har den største plads i mit hjerte og tror aldrig en anden hund kan få hans plads. der er selfølgelig plads til flere, men han har helt sikkert den største plads smiley
    Krammer til dig

• #10   29. feb 2012 mistede Storm for lidt over et år siden
    taler til ham dagligt når jeg går tur og kigger op på stjernene
    tror aldrig man kommer over det, men det bliver da nemmere og nemmere - men ja savnet tror jeg altid vil være der, jeg savner min dejlige dreng hver eneste dag

men det skal nok blive nemmere

Kommentér på:
Sorgen over at miste

Annonce