1.160 visninger
|
Oprettet:
Sorgen over at miste {{forumTopicSubject}}
Kommer man nogle sinde over den sorg over at miste sin bedste ven?? Mistede min Chili sidste år og har siden ikke rigtig haft behov for at være her på HG. tænkte så idag, nu ku jeg godt klare at se hende i profilen. Men sidder nu og tuder og mindes de dejlige tiden og stunder vi havde sammen. Åhh ville sådan ønske hende tilbage, hun var en så stor del af mit liv... snøft og suk
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
jeg kan også blive ked af det, når jeg ser billeder af mine gamle hunde, men det er sjældent jeg ligefrem græder mere.
dog kan det ske, hvis jeg pludselig bliver mindet om dem
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
At snakke om hende kan til gengæld være svært til tider
jul 2010
TS *Krammer* det trænger du vist til. Tror det er med forskel hvor stort indtryk vores hunde hver især gør på os, og hvor ondt det så gør når de ikke er her mere, men håber også du en dag kan mindes med et lille smil :o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Det kan jeg godt ærgre mig over
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
de første gange jeg så mine himmelhundes profil igennem, var bestemt med tårer
nej det er ikke mange billeder man får af sig selv sammen med hundene
jul 2010
Håber du får nogen til at snuppe af dig og Floyd :o)
Connie, nej har jeg heller ikke rigtigt, man snupper jo bare af dem i ny og næ ;o)
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
Har dage som du har i dag endnu hvor det bare gøre rigtig ondt og man ville ønske de stadig sad ved ens side og der kommer tårerne også frem, men den sidste tid har jeg lært og smiler over den tid jeg havde sammen med ham og alle de gode minder.
den anden dag sad jeg sammen med min kæreste og så en masse videoer af eddie, som jeg fandt frem og hvor vi førhen ikke har kunne tåle og se dem fordi det gjorde så ondt, så kunne vi sidde og grine over hans fjollerier på videoerne og så kom vi ud i alt det der "kan du huske den gang han gjorde det der" og vi fik endelig snakket om ham med et smil på læben. det var skønt. men han har den største plads i mit hjerte og tror aldrig en anden hund kan få hans plads. der er selfølgelig plads til flere, men han har helt sikkert den største plads
Krammer til dig
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.360
taler til ham dagligt når jeg går tur og kigger op på stjernene
tror aldrig man kommer over det, men det bliver da nemmere og nemmere - men ja savnet tror jeg altid vil være der, jeg savner min dejlige dreng hver eneste dag
men det skal nok blive nemmere
Sorgen over at miste