{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Verdens bedste familie. Pasning af hun {{forumTopicSubject}}

Ja det tror jeg at jeg har. Jeg er gået fra kæresten og havde meget svært ved at overskue de hunde jeg nu havde et arbejde og min søn men ikke noget problem der nej nej min far tog den ene af mine hunde så jeg kun har den ene. Og så er det langsom tilvenning så jeg ikke ender som mange andre der går fra henanden og skal af med mine elskede dyr.
Ved ikke hva jeg ville, men ville nok bare fortælle min glæde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens bedste familie. Pasning af hun
  • #1   24. maj 2010 Det var da dejligt... håber du kommer "ovenpå" igen og får styr på alle de ting som virker uoverskuelige :o) Det er ikke nemt når man går fra en partner og tager tid at få det hele til at fungere.

    Er det så meningen at du, med tiden, skal have hunden hjem igen, eller beholder din far den?


  • #2   24. maj 2010 Tak hvor er i søde:) det er meningen jeg skal have hende hjem igen så jeg har begge mine hunde han har i forvejen min 3. Hund fordi mine to hanner bare ikke kan sammen så lige nu har han 4 hunde og det er også for meget selv for ham, men savner hende jo også men hun er kun 10 min væk fra mig

  • #3   24. maj 2010 ja man bliver glad for at læse dit indlæg

    Jeg har selv været ude i noget af det samme. for snart 2 år siden gik kæresten og jeg også fra hinanden og jeg var var ikke i tvivl om at Nicki skulle med mig. Men har også efterfølgende fundet ud af hvor bundet man er når man er alene med dem.
    min løsning er at jeg deler Nicki med mine forældre, så i de fleste uger er han hos mine forældre fra torsdag til søndag. Og han lider ingen nød, han elsker at være hos dem... og især her om sommeren hvor han er med dem i kolonihaven smiley


  • #4   24. maj 2010 nemlig bolette min lille pige lider heller ingrn nød min far er førtidspantionist og går hjemme så der er langr gåture og masser af opmærksomhed

  • #5   24. maj 2010 ja det er dejligt man kan finde en løsning så man ikke skal sige farvel til ens kæreste eje... det ville aldrig blive aktuelt her i huset i hvert fald smiley

    begge mine forældre går også hjemme, min mor på efterløn og far på pension såååååå her står den også på råhygge dagen lang og lange ture smiley

    god helligdag herfra


Kommentér på:
Verdens bedste familie. Pasning af hun

Annonce