922 visninger
|
Oprettet:
Verdens bedste familie. Pasning af hun {{forumTopicSubject}}
Ja det tror jeg at jeg har. Jeg er gået fra kæresten og havde meget svært ved at overskue de hunde jeg nu havde et arbejde og min søn men ikke noget problem der nej nej min far tog den ene af mine hunde så jeg kun har den ene. Og så er det langsom tilvenning så jeg ikke ender som mange andre der går fra henanden og skal af med mine elskede dyr.
Ved ikke hva jeg ville, men ville nok bare fortælle min glæde
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
Er det så meningen at du, med tiden, skal have hunden hjem igen, eller beholder din far den?
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
Jeg har selv været ude i noget af det samme. for snart 2 år siden gik kæresten og jeg også fra hinanden og jeg var var ikke i tvivl om at Nicki skulle med mig. Men har også efterfølgende fundet ud af hvor bundet man er når man er alene med dem.
min løsning er at jeg deler Nicki med mine forældre, så i de fleste uger er han hos mine forældre fra torsdag til søndag. Og han lider ingen nød, han elsker at være hos dem... og især her om sommeren hvor han er med dem i kolonihaven
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
begge mine forældre går også hjemme, min mor på efterløn og far på pension såååååå her står den også på råhygge dagen lang og lange ture
god helligdag herfra
Verdens bedste familie. Pasning af hun