{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Den bedste julegave {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'ere, jeg er simpelthen lige nødt til at dele verdens bedste "julegave" med jer.

Jeg ved ikke om nogen af jer kan huske mine indlæg om min kløeramte labrador-dreng, Tosh?.
Tosh blev jo pludselig ramt af ekstrem kløe sommeren 2008. Siden da har vi haft ham igennem utallige undersøgelser og endte med en masse ubrugelige svar, som kom negative tilbage. Men for første gang i det halve år, hvor Tosh har været syg, ser vi nu fremgang i sygdomsforløbet. Tosh har fået sin livskvalitet tilbage, han er blevet pænere at se på og hans kløe er dæmpet væsentligt. Alt dette går vi ud fra må skyldes det allergi foder, de sprøjter og det shampoo, som han får. Hvilken af delene, der hjælper ham ved vi ikke. Foderet er til allergi, sprøjterne er mod hårsækmider/skab og shampooen er mod svamp. Så i dag ved vi stadig ikke, hvad Tosh præcist fejler, ingen har kunnet give os et korrekt svar. Men i samarbejde med vores dyrlæge har vi famlet i blinde og fundet en mulig udvej ved hjælp af de 3 ting, foderet, sprøjterne og shampooen. Med tiden må vi så prøve at se, hvad der sker hvis han pludselig ikke får allergi foder mere og derved slå en mulig "kur" fast til ham, ved hjælp af udelukkelsesmetoden.

I hvertfald er vi en rigtig glad familie herhjemme, som har fået os en rigtig god julegave - en sund og glad hund igen. Da vi havde aflivning oppe at vende flere gange er det lidt et mirakel, at Tosh har fået det så meget bedre og vi håber at de gode fremskridt vil forsætte.

Iøvrigt kan i se billeder af, hvor slem han har set ud, her:
http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=32542

Havde lige brug for at dele dette med jer og håber, at i kan forstå vores glæde.

Mvh. Sabina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den bedste julegave
Kommentér på:
Den bedste julegave

Annonce