2.271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 50 Svar

Nævn den BEDSTE julegave.. Nævn den BEDSTE julegave..

I fik i år..... ?

Vi har helt sikkert alle sammen fået mangt og meget smiley og kan lave milelange lister og jeg synes nogle gange der er tendens til der går lidt for meget konkurrence i det...men...mon ikke vi også alle sammen har fået den der ene..helt specielle gave der bare betyder lidt mere end alle de andre...jeg har i hvert fald! smiley

Fra mit gudbarn, min eneste søsters eneste barn og verdens skønneste unge (og jeg er virkelig ikke til børn..) Anton på 1 år :

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nævn den BEDSTE julegave..
  • #1   25. dec 2015 Kähler go home!

• #3   25. dec 2015 Min søns håndaftryk i gipsafstøbning (der går ud af rammen) og i en ramme han selv har malet smiley

• #4   25. dec 2015 Cecilie, hvad er der med dig i dag? smiley

• #6   25. dec 2015 Fortæl din bavian smiley

• #8   25. dec 2015 Jeg tror alle mine gaver var de bedste :b kan vidst ikke vælge én bare :b

• #9   25. dec 2015 Cecilie: Er vi ude i noget buttplug, hæmoridecreme, tena-lady eller ? smiley

• #10   25. dec 2015 Jamen så gætter jeg på en dildo smiley

• #12   25. dec 2015 Jeg har nu ikke fået mange gaver, for at kun på gave med min mor & co, mormor, og mand smiley

Jeg er SUPER glad for alle gaverne, både den fælles gave min mand og jeg fik, og så dem der kun var til mig. Så tror ikke at jeg kan vælge en favorit blandt dem.

• #13   25. dec 2015 Jeg kan ærligt sige at jeg ikke fik en gave der stak sig meget ud i år. Synes de var super gode, og både min søster og min mor gav mig og kæresten fælles gave, så vi ser frem til at få leveret mad (eller måske kød) på min søsters regning og til at få en printer på min mors (vi skal selv købe den) smiley
    Men jeg spiller woof, hvilket jeg er meget glad for, det var en fællesgave til mig, kæresten og hundene fra min mor, så det er lidt specielt smiley

Men okay der er jo intet der kan komme op på siden af at jeg fik Rosa sidste år.

Nu blev min besked lang alligevel, og har ikke nævnt alle gaver. Åh har da helt glemt billedet af min niece, den er jeg glad for! smiley

Men den absolut største gave i år var 2 ting som jeg som sådan ikke fik, den første er at jeg kunne tilbringe en jul mere med min mors faster, for tror desværre ikke at vi har hende til næste år og den anden at Lucky ikke kom slemt til skade da han faldt ned af sengen i morges, for han skreg og ville ikke stå, så var virkelig bange for at den var helt galt, men han er ok! smiley

Undskyld det igen blev så langt, men for mig i år var det alle de der små ting og faktisk ikke gaverne der betød mest. Men er bestemt glad for alle gaverne smiley

• #15   25. dec 2015 Så det VAR en dildo smiley

• #16   25. dec 2015 Jeg har fået mange fine gaver, men den her er nok den, som jeg er gladest for.

profilbillede
  • #18   25. dec 2015 Haha du kan da bare fortælle mig hvad det var så! smiley

• #19   25. dec 2015 Den bedste gave jeg fik, var en fingerring som har stået på ønskelister i 2 år - jeg har været for nærig til selv at købe den smiley

• #21   25. dec 2015 Åh jeg kan ikke vælge jeg blev så glad for alle gaverne smiley smiley
    De var alle sammen lige mig smiley
    Og alle børnene fik mandelgave så det fik jeg også... smiley :-D smiley
    Og det syntes jeg bare var så sødt, fordi jeg kan ikke tåle risalamande så fik noget andet og så min egen mandelgave smiley
    Jeg vokser aldrig fra, at elske gaver smiley
    Jeg elsker gaver jeg kan bruge så som håndklæder eller andet.
    Men også gaver man kan hygge med efter jul, så som en god bog eller andet.
    Og fik netop de ting og en bog om sensitive unge jeg virkelig godt kunne tænke mig smiley
    Og så havde min lille nevø der lige er blevet 2 lært at sige en masse så som faster og Joy og kastede sig i armene på mig med et kæmpe smil og sagde faster smiley smiley Og sådan gjorde han så hele aftenen, og sådan får man så lov til næsten alt af faster smiley Men at have så skøn en nevø og niece er også en dejlig gave smiley

• #22   25. dec 2015 Jeg fik endelig den gave, som jeg i årevis har ønsket mig - nemlig at blive helt fri for at deltage i den her overforbrugsfest smiley

• #23   25. dec 2015 Nå så du vil ikke have den jeg har til dig?

Men bortset fra det fik jeg mange gode gaver smiley

• #24   25. dec 2015 "Nå så du vil ikke have den jeg har til dig?"
    Får jeg selv lov til at pakke den ud, som man siger? smiley

• #25   25. dec 2015 Jep, men du skal da nok blive fri så smiley

• #26   25. dec 2015 Et par lækre Rossi støvler som skal bruges i stalden og i haven, fra min skønne kæreste smiley

profilbillede
  • #27   25. dec 2015 Åhhh.. Jamen jeg har fået mange dejlige ting.. smiley
    Rosendahl, hjemmelavede ting fra mine søstre, neglelak osv..

Idag var den bedste dog, nye billeder af mine smukke søstre.. smiley
    (Og at Costa ikke væltede juletræet og lavede boxer-fest i gaverne smiley :D )

I overmorgen får jeg flere gaver, da min far og hans kone kommer forbi..
    Og søndag, lidt flere gaver, da min bror og svigerinde kommer på et par dages visit.. smiley

• #28   25. dec 2015 Jeg kan ikke nævne noget, der stikker ekstra ud, for jeg har simpelthen fået så mange helt fantastiske gaver i år smiley

• #29   25. dec 2015 Synes jeg har fået så mange fine ting i år, men det der betyder mest, må være min kærestes tilskud til en ny computer smiley

I sidste uge gik min computer i stykker, og det har bare stresset mig så meget, fordi det lige er faldet sammen med julen og at vi skal til at flytte sammen i det nye år - og derfor både skal bruge penge på indskud, nye møbler osv. Så jeg kunne slet ikke se, hvordan jeg skulle få råd til en ny computer midt i det hele. Min kæreste må have fået ondt af mig, for han gav mig 1000 kr. i tilskud (+ en lille ting ved siden af), og det lettede mig bare så meget! smiley

Jeg fik dog også lidt dårlig samvittighed, for jeg har slet ikke givet ham så dyr en gave smiley

Men jeg synes også bare det har været så skønt i år, for folk har givet mig ting, som jeg slet ikke troede, de vidste jeg ønskede mig - men det gjorde de, og det var bare fantastisk. Meget af det er ting, jeg lige kort har nævnt for længe siden - det har de husket, og det varmer bare så meget smiley

• #30   25. dec 2015 Har fået mange skønne gaver, den bedste var nok et forlænget weekend ophold med min mand - fra min mand smiley

Men den absolut bedste gave, var den, vi gav til min mands ældste datter & hendes mand... De er både blevet forældre og gift i 2015, vi havde lavet dem en fotobog, med alle de fanatiske oplevelser og minder der har været i 2015, og den fik tårerne til at trille hos dem (og mig) præcis som jeg havde håbet på. :0)

• #31   25. dec 2015 Jeg fik en sten. smiley

To bluser, en tåring og en stavblender som fællesgave (stavblenderen alstå).

• #32   25. dec 2015 Æeeeeelsker nybolig sneglene og blev så happy da jeg fik en lyskæde med dem,, når nu man ikke kan "finde" klistermærkerne med sneglene mere,, har også snegle"bamserne" meeeeen jeg blev mega glad for mine snegle, kan nemlig kun smile når jeg ser dem

profilbillede
  • #33   25. dec 2015 2 malerier fra min datter sat sammen til 1.

På det ene maleri har hun malet Robin, på det andet mig.

Hun er 6 år smiley

• #34   25. dec 2015 Billetter til euro dogshow smiley
    Fik dem af kæresten og vi skal afsted sammen smiley

• #35   25. dec 2015 min bedste gave var at min kollega sagde jeg kunne tage hjem og holde jul med min familie.

af materielle ting.. en times ridetur med.min skønne søster.
    eller
    et Polar gps ur

• #36   25. dec 2015 Da jeg fyldte 18 to dage før jul, har jeg i år ikke fået lige så mange, som jeg plejer (eftersom jeg er voksen og ikke længere barn), men jeg har fået maaange håndklæder, lidt tøj, et gavekort, penge, en deo og en hjemmelavet skål fra min lillebror.

Jeg kan ikke lide at vælge en favorit, men de mest brugbare gaver er klart håndklæderne - dem har jeg også ønsket mig! smiley

Kombineret med fødselsdag har jeg nu 8 nye badehåndklæder, 4 gæstehåndklæder og 4 klude smiley

I fødselsdagsgave har jeg bla. fået gavekort til ikea, så nu skal lejligheden gøres lidt pænere og så nogle penge - som skal bruges på nogle ting, som jeg mangler til mig selv smiley

• #38   25. dec 2015 Den mest betydningsfulde gave for mig er klart denne Georg Jensen juleuro fra 1997 som jeg fik af min morfar smiley Dem samlede min mormor på da hun levede og nu synes min morfar at de skulle videre for han får dem ikke hængt op. Den vækker virkelig mange minder smiley smiley

profilbillede
  • #39   25. dec 2015 Jeg har fået 3 A3 rammer til de tegninger jeg fik lavet af mine hunde, DEM er jeg bare så glad for smiley Kom da os et par tårer da jeg pakkede dem ud smiley

Og så fik jeg et smukt silouette billede af Chili som min bedste veninde har lavet til mig, det rørte mig også dybt og ja, der var tårer igen smiley

• #40   25. dec 2015 og lige et billede: min Chili

profilbillede
  • #41   25. dec 2015 Den bedste gave jeg har fået, er fra min veninde. Hun har malet en af mine heste. smiley

profilbillede
  • #42   25. dec 2015 Hvor politisk korrekt det så end lyder, så er jeg rigtig glad for alle de gaver jeg har fået smiley Fik egentlig en del mere end jeg havde regnet med og det var nogle rigtig gode gaver. Skal jeg fremhæve noget så er jeg rigtig glad for at jeg fik det sæt af margrethe-skåle med låg som jeg virkelig havde ønsket mig, da det var på tilbud og jeg ellers aldrig ville købe alle de skåle selv smiley
    Og så var jeg også glad for at få min malebog for voksne med "kunstterapi" (et fint ord for at sige "jeg maler med farver men det er ikke barnligt")

Men generelt har der ikke været én gave der har betydet mere end de andre, måske en "større" gave som mit Daniel Wellington ur står lidt ud... men det var fra mig til mig smiley

• #43   25. dec 2015 Fik en pude med mine grise på og en kalender, fyldt med billeder af grisene, "min" gamle pony og min tidligere gris smiley de andre ting jeg fik var også lækre, men de 2 ramte godt nok plet. smiley

• #44   25. dec 2015 Den er SÅ fin den vase Trine smiley

Har fået rigtig mange fine gaver, blandt andet penge som jeg ønskede mig så jeg kan få købt mig et par ridebukser og en hjelm.

Men den bedste gave er den som Manden og jeg gav hinanden, nemlig Ejnar

profilbillede
  • #45   25. dec 2015 Min sten fra min stedsøn og hans kæreste. smiley

profilbillede
  • #51   25. dec 2015 Uhh Mojo jeg havde et kaleidoskop nede hos min mormor og morfar da jeg var lille, og jeg har i lang tid tænkt over hvordan det mon vil være at prøve sådan et igen smiley

• #53   25. dec 2015 Et billede af vores første barnebarn, som er 1½ måned smiley Min lille hvalp blev født og jeg fik en ny telefon af gemalen (vi er ellers ikke på gaver), han var træt af at høre på mit brok smiley

• #54   25. dec 2015 En trøje med teksten "I'm only speaking with my PONY today!" Og så en fed lille pony nedenunder...
    Og på ryggen en hest og teksten "FUCK the prince! I'm taking the horse!"

Selvom jeg blev glad for alt jeg fik smiley

Jesse fik et pivedyr, hun er ALT for glad for o.O

• #55   25. dec 2015 Den her som min svigerdatter har lavet til mig;)

profilbillede
  • #56   25. dec 2015 Rikke s, ih hvor får man fat i de snegle ting?? Jeg synes også de er super cute, og har savnet deres julereklame i år...

• #57   25. dec 2015 To julegaver stikker ud, har fået en god andel - bl.a. i fødselsdags-/julegave, et 70-300mm objektiv m. macro, skal lige lære at bruge det.

Men to yndlings, er hhv. et billede af min lillebror han selv har lavet i skole - det synes jeg blev rigtig flot smiley Og så fik jeg en uventet pakke af en sød veninde, min allerførste Breyer hest og så lige fjordhesten som jeg er dybt forelsket i, blev så overrasket og glad smiley
    (Gyngehesten til venstre, er dog en gammel gave fra for - 15 år siden, tror jeg)

profilbillede
  • #58   25. dec 2015 Min bedste gave var MIN hund. Han var egentlig udstationeret hos min mor, men bor hos mig og skulle betale et beløb for ham når han blev 6 før han ville være min.

Men har fået ham i julegave i stedet af hans opdrætter! smiley

• #59   25. dec 2015 Jeg fik så mange gode gaver!
    Men den der fik mine glædes tårer frem, var en gave fra min moster..

Jeg fik et indrammet billede af min afdøde mor smiley

• #60   25. dec 2015 Jeg fik mange skønne gaver i år, men den mest betydningsfulde er to billetter til Coldplay koncerten til sommer, sammen med min mand. smiley

• #64   25. dec 2015 Jeg fik ingen fysiske gaver, så min eneste og bedste gave var, at min søn kom og spiste dejlig julemad sammen med mig smiley

• #65   25. dec 2015 Jeg fik ikke mange gaver, men jeg fik GODE gaver smiley Jeg kan ikke vælge en ud, men de bedste var en cykel fra svigerfamilien og en billet til The Cure koncerten i Forum fra min mor og lille søster.

• #67   26. dec 2015 Så fik jeg taget et billede af det fine maleri:

profilbillede
  • #68   26. dec 2015 Jeg fik min røde blender jeg havde ønsket mig...
    Men den bedste julegave var alligevel, at min svigerinde som er meget syg og i behandling med stråler og kemo kom og havde overskud til at være sammen med os smiley
    Det betød rigtig meget for min mand og jeg smiley

Kommentér på:
Nævn den BEDSTE julegave..

Annonce