trist historie... {{forumTopicSubject}}
min kæreste er lokomotivfører, idag da han var på arbejde kører han i en lille skov lige efter storstrømsbroen, og der løber pludselig en golden retriver i sporet, og en anden udenfor sporet, han prøver og bremse, men kan ikke få bremset toget så hurtigt da det jo vejer jeg ved ikk hvor mange tons, men han tuder af hunden, den stopper og vender sig om og kigger, og den når desværre ikke at løbe væk fra sporet blev så ked af det da han fortalte det, tænk at folk bare lader deres hunde løbe løs og så ved banen? Min kæreste er utrolig ked af det da han elsker hunde selv, så det har været en dum arbejdsdag for ham... han ringede ind og bad dem komme og fange den anden løse hund ikke den også blev ramt... men stakkels hund der mistede livet fordi ejeren ikke holder dem inde i haven sidst han var ude og køre var der en anden der havde ramt en lille jack russel terrie der lå i sporet og var ved at blive samlet op...
Syns det er så tris og tragisk, det er jo både hunde, ejeren og føren det går ud over...
ved ikke om det er nogle herinde der er ejer af den stakkels hund, men hvis det er skal du/i vide hvor ondt det gjorde på min kæreste og ramme den, den stod og kiggede på ham med store øjne
R.I.P lille hund :-(((
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Jeg er ked af at din kæreste oplevede det, jeg kan kun forstille mig hvor forfærdelig det må have været - også for ejeren selvfølgelig.
Håber da at hunden var død på stedet.
okt 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 202
okt 2008
maj 2004
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 134 Svar: 331
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
90 tons jern med 140 km/t stopper ikke bare sådan lige.
Når det er hunde, så tror jeg ofte det er hunde fra landet, der bare bliver lukket ud, og så løber frit ud over markerne.
For et par uger siden var der 6 eller 8 køer der mistede livet da de var på udflugt. Det stoppede togdriften længe, fordi de resterende først skulle indfanges.
Hvis noget rammes, uden man ved hvad det er, så kan en stor hund være skyld i at togdriften standses, og en lokofører får det dårligt, fordi man ikke ved om det er et dyr eller menneske man har ramt.
maj 2004
okt 2008
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
Ligegyldigt om det er hunde fra landet eller hvad så tror jeg de er lige meget elsket af den grund
det kan jo også være nogen der er løbet hjemmefra ved uheld..har selv haft en blanding som kom ud alle vegne og endte med at blive kørt ned,,glemmer aldrig da jeg skulle samle ham op og bære ham ind,,og han var også en land hund
maj 2004
ja det er trist når det sker
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 54
Det ville dog ikke gå med deres gamle hund, da han kunne komme ud ALLE steder =)
trist historie...