{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde foder
  • #1   20. maj 2010 Fiskeolie, omega 3-6-9 er altid en god idé, især hvis ens normale ffoder ikke har et optimalt indhold af disse.

• #2   20. maj 2010 -det er bare sjældent at foder ikke indeholder nok olie i forhold til hundens behov. Oftest er det slankefoder der ikke er nok olie i... netop fordi det skal være slankende.....

• #3   20. maj 2010 Marie, det er jo ikke alle der fodrer med kvalitetsfoder, nogle vælger et foder bestående af korn og bi-produkter og en masse tilsætningsstoffer... heri er der sjældent noget godt smiley Og netop dér er det en god idé at suplere.

Eller hvis ens hund af uforklarlige grunde er tør i hud og pels, knirker lidt i leddene o.l.

• #4   20. maj 2010 Vi har haft en sælger af olie til at kigge på Nala for at anbefale den bedste. Havde hørt at det skulle være godt. Men da han mærkede hendes pels og fik af vide at hun får acana sagde han at hvis vi synes hun skulle have en mere skinnende pels kunne vi give hende et æg et par gange i ugen, det var mere end rigeligt.

Så synes at man skal tjekke ens foder godt, evt. få noget vejledning omkring om der er nok i.

Jeg tager det i hvert tilfælde for gode varer når en sælger ikke synes hans produkt er tiltrængt smiley

• #5   20. maj 2010 Tanja du har ret.. jeg er bare så ensporet at jeg ikke forestiller mig at folk kunne finde på det smiley

• #6   20. maj 2010 Jeg bruger foderet WolfsBlut. Det er indenholdene omega 3 og andre olier. Mine hunde nægter at spise noget, hvis jeg propper olie ud over deres mad smiley de skal have det i "tør-form" og ikke flydende smiley

• #7   20. maj 2010 Som ina bruger jeg også wolfsblut jeg bruger varianten Wild pacfic som primært består af fisk og med et olie indhold på 17% så jeg giver ikke ekstra olien

• Printzlau
    Printzlau Tilmeldt:
    okt 2008

Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 28
    #8   20. maj 2010 Jeg har rigtig god erfaring med helt alm. rapsolie fra netto! det har jeg givet alle mine hunde! ham vi har nu får ca en spsk olie i sin mad en gang om dagen det giver en rigtig flot og blank pels.

Kommentér på:
hunde foder

Annonce