{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hunde foder"
hunde foder
Hej jeg har lige skiftet min hvalp om til hill's da han ikke kørte så godt på kingsmore. men syntes bare der mange meniger. Nogle siger hills er dårligt andre siger det okay. Ville hører hvad syntes ...
Hej jeg har lige skiftet min hvalp om til hill's da han ikke kørte så godt på kingsmore. men syntes bare der mange meniger. Nogle siger hills er dårligt andre siger det okay. Ville hører hvad syntes ...
Skrevet af: Kenzo. - 21. maj 2015
Hunde foder
Hej:) Nogen der kan anbefale noget godt hvalpefoder til fransk bulldog på 8,5 uger?
Hej:) Nogen der kan anbefale noget godt hvalpefoder til fransk bulldog på 8,5 uger?
Skrevet af: asia - 12. maj 2014
hunde foder
jeg har en lækker schæfer han på 20 uger ville høre hvad i fodre jeres hunde med
jeg har en lækker schæfer han på 20 uger ville høre hvad i fodre jeres hunde med
Skrevet af: anja u - 12. mar 2014
Spar penge på din forsikring
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
Da det er semimoist håbede jeg, at det kunne bruges som godbidder ligesom Alpha Spirit, men det er mine hunde desværre ikke helt enige i
Jeg har desværre ikke erfaring med at bruge det som decideret foder.
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.018
Nej jeg er ikke betalt for at reklamere, men synes gerne jeg vil fortælle om hvor gode de er.
Jeg kender desværre intet til det nævnte foder
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 358 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.351
Alt efter hvor meget du vælger at købe kan der være lidt at spare ved at handle på zooplus.de
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
De har rigtig mange varianter både alm foder, kornfri, soft, og specialdieter. Og til gode priser.
Feks til den 1 bestiller jeg 12 kg urinvejs behandling foder til Asger og det koster ca 350kr. For en specialdiet. Det er fandme billigt. Og indholdet er SÅ meget bedre end Hills og rc
aug 2007
De har både et bonus-program, hvor man optjener point, som man kan "købe" for.
Og så har det er rabat-program, hvor man kan betale et engangsbeløb, for at få en vis rabatprocent i en periode fremover
aug 2007
Hunde foder