{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.136 visninger | Oprettet:

Jeanette B
Jeanette B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvalp med bule på maven {{forumTopicSubject}}

Er total nybegynder her, så håber jeg er kommet ind i den rigtige gruppe smiley

Idag har vi opdaget, at vores lille hun- hund (Shih Tzu født 04.08.09) har fået en blød bule midt på maven. Ved ikke om den har haft den hele tiden, for den er lige trimmet helt i bund og derfor vi har opdaget den. Bulen er på størrelse med en mellemting af en 1 og 2 krone. Har ellers taget et billede af det, men ved ikke om man, kan sætte det ind her smiley

Har googlet et og kommer flere steder frem til navlebrok. Er det noget man skal være nervøs for eller kan det forsvinde af sig selv??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp med bule på maven
  • #1   16. maj 2010 Navlebrok skal opereres væk. Ved ikke så meget om det, f.eks. om det skal gøre under alle omstændigheder eller kun hvis den vokser, men mon ikke der kommer nogle der ved noget mere.

• #2   16. maj 2010 Det er sikkert et navlebrok og kun en dyrlæge kan sige om det er noget der skal opereres ... så få ham til at tage et kig

• #3   16. maj 2010 Ja få dr. dyr til at se ¨på den.. Syntes umiddelbart den lyder lidt stor. Mine forældres dværgpuddel har haft en hele livet, men den er ikke større end en lillefingernegl.

• gitte s
    gitte s Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #4   16. maj 2010 vores hund har navlebrok, og dyrlægen sagde at der ikke skulle gøres noget ved det

• #5   16. maj 2010 det komemr jo an paa saa meget om den skal operares eller ej.. men eftersom hun jo er ung men hendes maveskind vokser jo ikke rigtig mere.. normalt kan man jo tage det i oploebet hvis man ser det paa en ung hvalp kan man jo naar selv at rette det op smiley

men som de andre siger for dyrlaegen til at se paa det.. smiley

• #6   16. maj 2010 shih tzu bliver tit født med navlebrok, normalt er det uden betydning, men er det voldsomt , kan det opr.

• #7   16. maj 2010 Ja jeg har passet en shih tzu der havde navlebrok....

Jeg fandt denne bule (de havde ik fortalt mig at de vidste det ;-)).... vendte hende om på ryggen, og ledte/masserede efter den i pelsen, men så forsvandt den....

Forstod det jo så noget bedre, da jeg fandt ud af at det var navlebrok, siden det forsvandt når man masserede på den smiley

Så jeg tror også det er navlebrok.... Du må til Doktor dyr med den...

• Jeanette B
    Jeanette B Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   17. maj 2010 Jeg prøvede faktisk at massere på det igår aftes, men synes ikke rigtigt, det var en bule, som man kunne "trykke ind". Det er heller ikke en hård bule som en knude.

Ser det lige an et par dage. Nogle snakker også om insektbid, men syntes nu ikke, at de kan være så store.

Kommentér på:
Hvalp med bule på maven

Annonce