{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

øøøøøøøøøvser {{forumTopicSubject}}

Var ved Dr dyr idag...................den lille hvide hvalp vi fik for 3 uger siden......fik jo en hård medfart under kejsersnittet............hans navle hul så ik for smart ud......og han fik et sting efter fødslen for at forhindre navle brok.......det sting havde Molly fået ordnet inden der var gået 2 dage......hun var simpelthen FOR renlig med hvalpene....så stinget var vupti....væk.........
Hvalpen var ved dyrlægen ugen efter for at få tjekket det......og fik penicillin indsp. plus en pille jeg skulle gi ham......så skulle det nok bli godt,..............................................ER det så bare ikke........

Var ved dr dyr idag fordi jeg syntes den bule bare blev størrer og størrer på det bette pus...........så ville lige ha kigget på det.................................og øøøøøøøv......han skal opereres..........han skal bare lige blive en smule størrer.....hun var ikke så vild med at ligge så lille en hvalp i narkose--------------------------------------------------så indtil han skal opereres.....har han nu fået *body stocking* på..........................et stykke rundt gace nåwet........som vi skal putte ham i.........så det kan presse mod brokket..............................og de andre ik ka komme til at kradse ham der.............................og kan ik lade være at grine........han ligner sg en lille rullepølse i den gace indpakning*GGGGG'

men er sgi synd for det bette pus............brokket er på størrelse med en halv bord tennis bold............tror ik det genere ham..................men ser jo ikke pænt ud.........

så dr dyr lever sg op til sit navn......har inden for 3 uger brugt snart 10.000 på dyrlæge regninger............*GG* men er der jo ik noget at gøre ved.......kan kun smile af det..................og håber den lille kommer sig hurtigt.............og så ellers nyde den skønne hvalp.........

skal altså også snart ha lagt nye billeder ind af dem....og specielt den lille rullepølse*GGGG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øøøøøøøøøvser
  • #1   28. apr 2006 Håber det kommer til at gå perfekt med den lille...
    Smiler af dig, fordi du tager det så let med 10000 kr..

• #2   28. apr 2006 Mette p>>>>kan jo ikke andet.......*S*.....som de siger....een ulykke kommer sjældent alene...og lige nu har det altså valgt at vælte ned over os*G*........har taget et lån i banken..........for at betale den første regning fra kejsersnittet.......................og når den lille skal opereres koster det omkring 3000,-..................så næsten 10.000 ialt.............

• #3   28. apr 2006 Mette P......og den lille skal nok komme sig....og blive fin igen.......er jo ikke som sådan mærket af det........men dyrlægen mente det var bedst at opererer det.............og det må vi så rette os efter......................og når bare han har det godt........så må vi jo tage det andet som det kommer*G*

• #4   28. apr 2006 Dorthe........er den også blevet....syns ikke den var så stor til at starte med...og syntes dyrlægen jo heller ikke da han var derovre ugen efter.......men idag syns jeg altså det så slemt ud.....og var sg bange for....hvis de andre hvalpe fik revet hul på det....at hans tarme og sådan ku falde ud..........for det ville da være den sikre død.......men dyrlægen sagde at selv om huden var tynd på stedet....så var det altså stærkere end man lige skulle tro.........men body'en fik han for en sikkerhedsskyld....og for at se om det ikke kunne presse brokket lidt ind af....

• #5   28. apr 2006 dorthe>>>er ikke fordi han er tynd eller nåwet....han vejer næsten 3 kg som 3 uger...og det syns jeg er utrolig flot........men det brok ser plusli' bare så stort ud......men nu går han lige og ligner en rullepølse en 14 dages tid....og så sku vi snakkes ved igen....dyrlægen og mig.....så må vi se........

men aaaltså.....er lige som han er blevet 'den grimme ælling* i hunde gården.....efter han har fået body'en på...så tumler de andre ham meget mere....hmmmmmmmm............så er lidt ør over ham*GG*

• #6   28. apr 2006 pjulle>>>det skal som nok gå*SSSS*---han skal nok bli fin igen..og hvis ikke....jamen...jeg kan sagtens leve med han har en bule på maven....når bare det ik genere ham...........beholder ham nemlig selv*SSS*........er vist endeligt afgjort....manden har været både til og fra...........men virker til han går mer og mer til plus siden........*SS*....så mon ik den er hjemme*SSS*

Kommentér på:
øøøøøøøøøvser

Annonce