1.065 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Camilla K
Camilla K
Følger: 2 Emner: 8 Svar: 26

Når man siger A må man også sige B Når man siger A må man også sige B

Jeg passede en lille 5 mdr fyr over 2 weekender og fandt så et hjem til ham, dette hjem var bare guld og grønne skove.... Men selv solen danner en skygge!

Ja denne lille fyr havde skiftet hjem 3 gange (mig nr 4) før ham kom til den nye ejer.
Efter knap 14 dage opgav ny ejer ham, da han ikke var renlig... - nu kommer han tilbage til mig for at blive hos mig...

Men pointen er at siger man A må man også sige B og hallo giv da sådan en lille svigtet fyr en chance, til at falde til og føle sig elsket bare for en gang skyld i sin meget korte liv...

Er dette ikke bare hjerte skærende????
sådan nogle flok skulle ikke have lov at have dyr - dumme dumme folk!!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man siger A må man også sige B
  • #1   15. maj 2010 Jeg synes så kun man skal sige B, hvis man er i stand til at give det, der skal til for at man kan sige det ;o)

Og det er ikke altid man ved det, før man har sagt A....
    Nogle gange er det at sige B faktisk at skille sig af med hunden.

Men men - naturligvis er det synd for en lille hund at have talrige hjem i dens første levemåneder. Og på et tidspunkt må der være nogen, der siger stop - på den ene eller den anden måde.

• #2   15. maj 2010 Så latterligt =) Da jeg fik Oompen havde hun været 3 steder før mig - i hendes 4 mdr gamle liv .. og det tog os 10 mdr at få hende renlig og stoppe med at ødelægge ting - og hun har virkelig været en udfordring - men hun har været det værd, for nu har jeg en helt fantastisk hund som ALDRIG laver nået indendøre eller splitter nået som helst af ..

• #3   15. maj 2010 Enig, enig.. Man kan ikke forvente at en hund, der har haft så mange hjem på så kort tid, er helt problemfri og gearet til at indgå i en familie fra dag 1.

• Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    jul 2007

#6   15. maj 2010 Jo det er ham jeg har der!
    Jeg passede ham over 2 weekender, men jeg har en hund der lige er blevet lavet som skal være en brugs hund og derved vil jeg gerne finde et godt hjem til ham, da jeg ikke syntes det er nemt med en vildbasse og en brugshund - for jeg har overvejet min hund meget og brugt 1 år på at finde tæven som min hvalp skulle komme fra.

Og derved kan jeg også tillade mig at sige at man skal da ikke bare få en hund bare fordi den er kær! - men får jo heller ikke bare børn fordi det er sjovt - man overvejer da sådan nogle beslutninger, det er jo flere år man taler om...

Men jeg kan bare ikke holde ud at det lille væsen skal lide sådan, så nu må jeg jo bare indrette mig efter begge hund!

• #7   15. maj 2010 Jeg synes også det er forkert at 'true' med internat, aflivning eller lign. Det kan få folk til at drage forhastede og forkerte beslutninger. Også de der ikke lige havde planer om at få hund, og derfor ikke har forberedt sig til hvad de går ind til. De ser bare en stakkels lille hund der skal reddes, og tager imod den af et godt hjerte, og finder først bagefter ud af at det ikke er så rosenrødt at redde verden.

• #8   15. maj 2010 Er ikke ening, med at når man sige rA må man osse sige B for man skal kun sige B hvis man kan magte opgaver osv

• #9   15. maj 2010 Måske burde du så slette sælge salgsannoncen nu når du beholder ham eller har jeg misforstået dig..?

• Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    jul 2007

#10   15. maj 2010 Reiki - ja den skal slettes - har lige prøvet hæ hæ meeennn skal vist lige have lidt hjælp her... -hvordan får jeg den slettet?

• #11   15. maj 2010 Du klikker på 'Min konto' derefter finder du 'Mine marked-annoncer' under menuen 'Menu'.

Den klikker du på også kan du slette din salgsannonce

• Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    jul 2007

#12   15. maj 2010 Ahhh sådan der - tak smiley

• #13   15. maj 2010 your welcome ; )

Kommentér på:
Når man siger A må man også sige B

Annonce