{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tige stile når man siger det
  • #1   2. mar 2010 Jako I- I "mig eller hunden" gjore Victoria det at hun førte hunden ud af stuen hver gang den gøede, og først når den havde fattet at den ikke må gø når der er gæster, fik den lov at være i stuen. Held og lykke :o)

• #2   2. mar 2010 hvad hvis du tager fat i halsbåndet mens du siger stop? smiley
    det skal selvfølgelig ikke være hårdt eller noget, bare lige tage fat... smiley

• #3   2. mar 2010 ann-sofia a det har vi prøvet men nej det vikker ikke helt

• #4   2. mar 2010 nå okay :s

men held og lykke:)

• #5   2. mar 2010 jako I- Man må vist ikke hive i halsbåndet da det kan give hunden en negativ opfattelse af at have gæster på besøg. Jeg har fundet ud af at det der virker bedst på Riki (han kan finde på at gø af folk når vi er ude at gå), det er at give ham en kommando, og vedholde ham i den kommande (jeg bruger "gå-pænt" da vi jo er på tur), mens jeg roser ham for at gøre som dér bliver bedt om. Det er ikke altid det virker, men for det meste gør det :o)

• #6   2. mar 2010 nogen er kommet med det forslag at lære hunden at gø på kommando. som et slags trick. og derigennem også lære den at holde op igen. det skal selvf ikke trænes når situationen er der, men på et andet tidspunkt. og når det så er indlært, så kan man bruge stop-kommandoen når der kommer gæster....

• #7   2. mar 2010 Min hund har lært at gø på kommando, Når jeg ber om hals, så gør hunden, N¨r jeg så skal stoppe hunden, får den kommandoen stille.

Det er på en måde en tænd og sluk kontakt, som man indbygger i hunden.

Men det går ikke ud over hundens egen instingter, så som vagtinstinktet, kommer der fremmede, så gør hunden, ind til jeg ber den om at være stille.

Men samtidit er der også lydigheden der skal være på plads, og der er 100%,
    Det vil sig at man ikke finder sig i fejl fra hunden side når der bliver trænet lydighed.

Når en lydighedsøvels er udført 100% så stopper man øvelsen, men en masse ros og viser at man er virkelig glad for hunden.

Og sådan er det med alle øvelser, bliver øvelsen udført 100% så stopper man, ellers kan hunden lave en fejl, og så er man måske ikke lige obs på dette, og så roser man faktisk hunden i at gør noget forkeret.

Kommentér på:
tige stile når man siger det

Annonce