{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Første møde med børn .. {{forumTopicSubject}}

Mig og Shieva var ude at gå en tur, der går så 3 børn længere nede af gaden på en 7-8år.
De vender sig om og går hen mod mig og Shieva.
Shieva virker vildt glad, og børnene spørger om de må snakke med hende, inden jeg når at svarer, står de der alderede..
Hun gik med sin pind i munden, og den tog de så og ville prøve at lege lidt med hende, først synes hun at det er sjovt, indtil de alle 3 begynder at ae og klappe hende. ¨
Efter 1 min ca. bliver hun faktisk utrygge ved dem, og gemmer sig med halen mellem benene omme bag ved mig.
Jeg siger så pænt til dem at nu vil hun ikke snakke mere, og begynder at gå.
Men de bliver ved med at gå helt hen i hovedet på hende og sige hendes navn samtidig, og prøve at få hende til alt mulig, hun bliver mere og mere utryg, og jeg siger nok 6 gange at hun ikke har lyst til at snakke mere.
Da vi så endelig slipper af med dem, tænker jeg over hvorfor deres forældre ikke har lært dem at de ikke må snakke med andre hunde ? For de kom jo sådan set uden jeg nåede at svarer, og jeg vidste jo ik hvordan Shieva ville reagere. De forstod ikke hvad halen mellem benene betød, og tror ikke de havde lært at omgår med hunde, for de stod helt oppe i hovedet på hende, og var over hende allesammen. En af dem spurgte også om hun ikke måtte holde hende,
Jeg tænker at hvis de ikke var gået til sidst, kunne hun måske være blevet så utryg at hun havde bidt fra sig.
Hvad er jeres mening om det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første møde med børn ..
  • #1   11. maj 2010 det er rigtig trist når børn ikke kan forstå hvor alvorligt det kan blive i sådan et tilfælde,,,men også trist at din hund bliver utryg ved børn hvis de rent faktisk ikke gør hende noget og er ok ved hende....men er de vilde er det jo klart

    jeg ville helt klart prøve at vænne hende til"fornuftige" børn en af gangen


  • #2   11. maj 2010 Jeg kender bare ikke nogen mindre børn, så det er svært at vænne hende til det.
    Men hun vil meget gerne snakke med børn når hun ser dem, har bare holdt tilbage med det, da hun hopper op, og jo sagtens kan vælte dem omkuld ..
    Men jeg tror det var fordi at de var over hende allesammen, og kaldte hendes navn i munden på hinanden, så blev hun utryg smiley
    Heldigvis gjorde hun ikke noget.


  • #3   11. maj 2010 klart hun bliver bange hvis de ikke forstå at komme stille og roligt

Kommentér på:
Første møde med børn ..

Annonce