Hund = bekymringer! {{forumTopicSubject}}
Ja nok giver min hund mig ufattelig mange glæder - men hun giver mig altså også en del bekymringer...
Pga. betændelse og sygdom forbundet med hver eneste løbetid, har Fraya tid til en sterilisering på torsdag. Noget jeg i sig selv er nervøs for...
Hun får ALTID blærebetændelse og skedekatar... dvs. irritation for hende og små tispletter på gulvet under løbetiden som hun selvfølgelig altid bliver behandlet for. Men det er sgu ik fair overfor hende at hun skal gå sådan hver gang, når der nu er en løsning på det.
Sidste gang havde hun så også dannet krystaller i urinen - hun kom straks på andet kost der forebygger nyresten og en ny urinprøve blev tjekket efter 1 måned. Alt var OK!
Men i går bemærkede jeg at der var en våd plet på gulvet hvor hun havde siddet selvom det nu er ca. 2½ måned siden løbetiden er slut og at hun var behandlet for den blærebetændelse/skedekatar hun havde da... det lugtede kraftigt af urin. Slog det blot hen, da hun lige havde været ud og tisse så tænkte det nok bare var en dråbe fra det...
Men i dag bemærkede jeg flere pletter da jeg kom hjem! Jeg ringer selvfølgelig til dyrlægen og siger at nu er den gal igen med samme symptomer som sidst - hvordan og hvorledes gør vi med sterilisering og det.
De beder om en urinprøve i morgen tidlig og så kan vi starte behandling med det samme hvis det "bare" er en blærebetændelse og stadig udføre sterilisering uden problemer torsdag.
Men nu går jeg jo her og frygter det aller værste! Hvad nu hvis det er meget mere alvorligt end blærebetændelse - det kan da ikke passe hun skal døje så tit!
Ih den hund kan gøre mig så bekymret!
Skulle bare lige ud med det....
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 79
Jeg kan godt forstå, at du lader hende sterilisere, når det kan eliminere nogle af de problemer, hun har i forbindelse med løbetid. Det er det helt rigtige valg, og det skal nok gå godt.
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
Det er noget skidt noget med den bette vaps.
Jeg håber alt er ok og at det ikke en noget alvorligt og hun kan blive sterilisret som planlagt.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.288
I morges vågnede vi ved, at han har sådan nogle små hårde bumser eller lign flere steder på kroppen.. håber det bare er en allergisk reaktion, og vi ikke skal til dyrlægen igen... øv øv.
God bedring til hende.
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Så må jeg jo bare krydse fingre!
Louise S: Øv det lyder bestemt ikke sjovt! Håber det er ingenting !
Hund = bekymringer!