{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Ødelægger Ting.. Hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Hundegalleri. Som overskriften siger, så har jeg et problem med at min hund, det er at han ødelægger ting når han er alene hjemme i flere timer af gange. Har lige gået hjemme i ca 2 måneder, og er så startet på job fra idag af. Og da jeg kom hjem, havde han så lige valgt at ødelægge min nye northface jakke og splittet en masse toiletruller og køkkenruller. Hvad kan jeg gøre for at han ikke gør det mere, nu hvor jeg ikke er hjemme ved ham i de timer jeg er på arbejde. Håber i kan hjælpe med nogle gode råd:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ødelægger Ting.. Hjælp!!!
  • #1   26. apr 2010 google alene hjemmetræning , der kan du få en masse råd
    Søg evt. i grupperne på alenehjemmetræning

• #2   26. apr 2010 Du skal starte forfra med alene hjemme træningen. Altså gå fra ham 2 min, så 5 min, så 10 min etc.
    Et par fif, som har virket her hjemme. Tænd en radio så der er lidt baggrundsstøj, lad ham være alene et sted han er helt tryg (herhjemme er det i soveværelset) smid nogle godbidder/tyggeben, som han kan hygge sig med.

• #3   26. apr 2010 Du må igang med alene hjemme træning, hvor gammel er vovse??
    Jeg startede med at gå ind og ud af døren langsomt blive længer og længer væk jeg har Gået hjemme i 4 mr så vi har haft god tid til at lære ham det nu sover han bar når vi går men han er ikke alene mer and højst 4 timer det tror jeg aldirg han har prøvet endnu 3 timer måske men prøv at søge på alene hjemme træning så får at milloner at råd..

God arbejdslyst

• #4   26. apr 2010 Steen A. J
    Den er rigtig god den artikel

• #5   26. apr 2010 Julie P: Har hørt det med radioen før, men har ikke prøvet det endnu, så det vil jeg da helt sikkert prøve. Herhjemme er det også soveværelset han er mest tryg ved at være. Men jeg kan vel ikke bare spærre ham inde der, når han er van til at være i hele lejligheden??

Eve og Peter A: Han er 2½ år ca. Har også lavet den træning med ham at jeg forlader ham i små perioder af gangen. Men han er jo alene hjemme i ca 9 timer nu, men er så hjemme ved ham i min pause og lufte ham.

• #6   26. apr 2010 Steen A. J: Kanon godt link. Vil hjælpe mig godt på vej. Mange tak steen:)

• #7   26. apr 2010 Thomas: tit har kan de bedre admistrere små rum (altså ikke spærret inde i klædeskabet) da der så er mindre, de skal holde øje med. Nogen har det også bedre i bur.

• #8   26. apr 2010 Julie P: Har faktisk et stort bur til ham, men er 9 timer om dagen ikke for meget til sådan en ung hund??

• #9   26. apr 2010 Ja okay så er han jo en stor mand, har han været vand til at være alene i 9 timer inden du var hjemme i de her 2 mr????

Du kan prøve med en baby låge så er man ikke helt så lukket inde, og der kommer ikke så mange risser på døren :0)

Kommentér på:
Ødelægger Ting.. Hjælp!!!

Annonce