584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Min lille heldige vaps :) Min lille heldige vaps :)

Ja som nogen nok ved fik Lashes jo guffet 4 toms skildpadder i torsdags og hun blev en del skidt over det.. har jo saa holdt et extra oeje med hende og synes hun blev ved med at se lidt opblaest ud.. Da Lashes jo saa ogsaa venter hvalpe er det jo svaert at se om det nu er dem eller om det var chokoladen..

saa fordi jeg blev lidt nervoes over om det var saa galt pga chokoladen tog jeg til min dyrlaege som self tjekkede hende godt igennem.. Lashes fik taget en blod proeve for at se om nyren og blod var ok.. og jeg havde selv taget hendes temp som var 37.9 saa den var jo ok..

efter 15 min kom vi ind igen og blod proeven vidste at lashes havde rigtig godt blod og at hendes nyre var fin og virkede som den skulle smiley blev saa glad da hun sagde det smiley
Hun sagde ogsaa at lashes's hjerte havde en rigtig god lyd og en god rytme.. og at hendes puls var god og staerk smiley

da Lashes jo venter hvalpe tjekkede vi om de havde klaret denne haarde tur med chokoladen.. og det havde de og faktisk fandt hun en extra hvalp saa der er nok 2-3 stk hvis ikke mere derinde smiley og det var nok ogsaa hvorfor lashes nu begyndte at blive lidt anderledes i hendes maade at vaere paa.. plus hun nok stadig har lidt ondt i maven fra chokoladen..

Dyrlaegen sagde at hun var en virkelig heldig hun da en hund i hendes stoerrelse ikke altid klare den saa flot som lashes har gjord det..

Lashes har altid vaeret en super staerk hun hvad ang ALT hun har aldrig haft problemer.. men er saa evit taknemmelig over at hun klared det saa flot og hun er saa fin som hun nu engang er smiley
og self ogsaa super glad over at hvalpene klarede den og faktisk er de vokset naesten 1cm siden torsdag smiley
hun er nu blevet skrevet op til roengent den 26april og det glaeder jeg mig til smiley

Bare lige min glade soendags historie som jeg gerne ville dele med resten af jer..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille heldige vaps :)
Kommentér på:
Min lille heldige vaps :)

Annonce