Puha - der var vi heldige.... {{forumTopicSubject}}
I dag tog jeg med min kæreste på tur (han kører for Dansk Autohjælp - ja nogen gange bliver jeg nød til at tage med, for bare at være lidt sammen med ham ; D )
Nå men vi tog afsted og hundene fik hele huset da Buddy bare er blevet rigtig go og aldrig tisser indenfor mere : )
Da vi næsten er hjemme, begynder vi at snakker om, at hvis Buddy ikke har tisset, så er han faktisk rigtig go - for 8 timer det er jo lang tid, og så lang tid har han aldrig før været alene... Vi går spændt ind i huset, og begge hunde kommer os flyvene imøde : ) Da jeg går ind i stuen ser jeg at vores dør ud til haven står åben???? Min kæreste har glemt at låse den da vi tog afsted - og Buddy har kunnet åbne dører i lang tid!!! Han har simpelthen åbnet døren, den lille bandit.... Heldigvis er Kenzo da ikke stykket af (det har han nogen gange godt kunne finde på).
Puha der fik jeg mig lige et chok.... Og Buddy havde ikke tisset indenfor - men sikkert ude i haven ; )
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 234 Svar: 1.155
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Godt han ikke stak af:-)
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
har også en dør åbner her hjemme... jeg skulle skyndte mig og arbeide ( skal bare ud og ind neste dør på huset)
hundene puttet så jeg lot hoveddøren stå åben så de kunne løbe ud hvis de vil (hegnet ind haven) når jeg kom tilbage efter 2 timer så var hundene vågen og hadde åbnet døren til vaskerom hvor min skraldespand sto og hele lortet på gulvet ... Jeg hadde glemt og låse døren eller rettere sagt smidt ud skraldet...
nov 2006
nov 2006
Puha - der var vi heldige....