673 visninger
|
Oprettet:
For tynd - Eukanuba ? {{forumTopicSubject}}
Castello er lidt for tynd, og selvom vi har sat fodermængden op + han får en hel del godbidder hver dag så er der ikke nogen ændring, men vi er også rigtig aktive, vi går meget og træner en del.
Så vi tænkte at vi ville gå fra Eukanuba adult medium til jogging & agility, men nu sidder jeg med sådan en ernæringsanalyse og synes egentlig ikke det virker til der er den store forskel, men hvad skal man kigge efter ?
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 644
Hvis vi skifter over til andet taber hun sig med det samme. Jeg sys den er god til hunde der er for tynde
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Kiggede på hans vægtskema og det ser meget normal ud.
Så tag det bare roligt hanfejler ikke noget, en spaniel må ikke være tyk men muskuløs
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.369
Alice: Han er heller ikke sådan vildt tynd, men både opdrætter, dyrlæge og andre spaniel folk har sagt at han skal tage lidt på.
Lige nu er han 13 måneder og vejer 11.2 kg, men det ser egentlig værst ud hvis man ser ham oppe fra. Men er glad for det du siger, for så kan det ikke være helt galt (:
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 386
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Flere af de cockere og springer jag har haft har virket tynde i 12-16 måneders alderen, så bliv bare ved med at fodre som du gør, det skal nok komme
Hvis der ellers er noget med ham er du velkommen til at skrive privat til mig
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.369
For tynd - Eukanuba ?