{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

For tynd - Eukanuba ? {{forumTopicSubject}}

Castello er lidt for tynd, og selvom vi har sat fodermængden op + han får en hel del godbidder hver dag så er der ikke nogen ændring, men vi er også rigtig aktive, vi går meget og træner en del.
Så vi tænkte at vi ville gå fra Eukanuba adult medium til jogging & agility, men nu sidder jeg med sådan en ernæringsanalyse og synes egentlig ikke det virker til der er den store forskel, men hvad skal man kigge efter ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tynd - Eukanuba ?
  • #1   8. apr 2010 Det er det eneste jeg kan holde cassies vægt med.
    Hvis vi skifter over til andet taber hun sig med det samme. Jeg sys den er god til hunde der er for tynde

• #2   8. apr 2010 Lige umiddelbart ser han ikke for tyndt hund, han nangler bare den færdigudviklet muskelmasse som først er på plads ved 2 års alderen.
    Kiggede på hans vægtskema og det ser meget normal ud.
    Så tag det bare roligt hanfejler ikke noget, en spaniel må ikke være tyk men muskuløs

• #3   8. apr 2010 Luise, det lyder godt (:

Alice: Han er heller ikke sådan vildt tynd, men både opdrætter, dyrlæge og andre spaniel folk har sagt at han skal tage lidt på.
    Lige nu er han 13 måneder og vejer 11.2 kg, men det ser egentlig værst ud hvis man ser ham oppe fra. Men er glad for det du siger, for så kan det ikke være helt galt (:

• #4   8. apr 2010 Alle vores rottweilere tabte sig pludseligt meget på eukanuba. Også selvom øget fodermængde og high energy foder. Vi fandt ud af at de har skiftet leverandør af deres fødevarer pga prisen og nu er det blevet et ringere produkt. Vi fodre nu med Bozita Robur og hundene trives rigtig godt på det. Vi skal passe på at de ikke får alt for meget ellers tager de hurtigt på.

• #5   8. apr 2010 Det er alderen der gør at han er så tynd, det var min engelske springer spaniel også.
    Flere af de cockere og springer jag har haft har virket tynde i 12-16 måneders alderen, så bliv bare ved med at fodre som du gør, det skal nok komme
    Hvis der ellers er noget med ham er du velkommen til at skrive privat til mig

• #6   8. apr 2010 Alice okay det er jeg glad for og høre, og mange tak det vil jeg gøre (: Er det i orden jeg sætter dig på min venneliste så jeg lettere kan finde dig ?

Kommentér på:
For tynd - Eukanuba ?

Annonce