{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

mette b
mette b
Tilmeldt:
8. feb 2010
Følger: 3 Emner: 36 Svar: 134

Acana grassland {{forumTopicSubject}}

Vores kleiner münsterlænder på 9 måneder har gennem hele sin opvækst fået acana grassland, og ser egentlig ganske fin ud. Men en ting bekymrer mig, han ser ikke ud til at udnytte foderet ret godt, der kommer i hvert fald noget ud mange gange om dagen, og han får en del mere end anbefalet.

Har forsøgt at supplere med wolfsblut, og syntes faktisk at det har hjulpet på antal gange han besørger. Men jeg undrer mig over det, for grasslan er jo kornfrit med proteinkilder af god kvalitet osv., så hvorfor fungerer det ikke optimalt.

Jeg overvejer lidt om foderpillernes størrelse kan gøre noget. Acana sluger han nærmest, da pillerne er mget små. Wolfsblut er noget større, så der skal tygges, men kan det gøre noget for fordøjeligheden?

Jeg er lidt i vildrede, da jeg jo syntes jeg har gjort en masse forarbejde for at finde et godt foder.

Nogle der har erfaringer med forslugenhed ctr. foderoptagelse?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Acana grassland
  • #1   10. mar 2010 Han trives jo nok bare ikke på Acana smiley

    Jeg tvivler meget på at forslugenhed har noget med foderoptagelse at gøre. Foderet ender jo samme sted, om det bliver tygget eller ej smiley

    Har du overvejet at gå over på rent Wolfblut? Det kan bestilles billigere i Tyskland, hvis det er prisen, der afholder dig


  • mette b
    mette b Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 3 Emner: 36 Svar: 134
    #2   11. mar 2010 Jeg er igang med at køre helt over på wolfsblut - og ja vil klart købe i Tyskland for at spare penge.

    Jeg kunne bare godt tænke mig at finde årsagen til han ikke trives på acana. Det burde jo være et rigtig godt foder.





Kommentér på:
Acana grassland

Annonce