{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

"Bange" for sit legetøj. Langt. {{forumTopicSubject}}

Elmo har noget legetøj fra Nina Ottesen, hvor han skal løfte en cylinder for at få en godbid. Den har han leget med de sidste par måneder og været meget glad for den, og meget dygtig til at løfte og så finde godbidden.
Lige pludselig i går midt i at han er ved at løfte og finde godbidder stopper han, og nu vil han ikke lege med den mere, og han virker sådan lidt skræmt.
Han har aldrig været alene med det, og jeg var der også i går, hvor han blev bange/usikker.
Har prøvet i dag med ros og mange meget lækre godbidder og hjulpet ham med at løfte, så han bare skal tage godbidden selv, og fik ham til at løfte en selv, og så vil han ikke mere.
Skal jeg bare tage mig god tid.. hvad kan jeg gøre, og hvad kan der være sket..????
Ja det blev lidt langt.. men undrer mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Bange" for sit legetøj. Langt.
  • #1   10. mar 2010 hmm... noget må der være sket. måske han har fået snuden i klemme eller lign? mit forslag må være at du bare skal fortsætte som du har gjort, hjælpe ham lidt og sørge for ekstra lækre godbidder. og lade ham være når han ikke vil mere. bare en lille smule hver dag. så skal han nok få tilliden tilbage, tror jeg.

  • #3   10. mar 2010 Ja.. det er sgu træls.. det var sådan det eneste mentaltræning, som han rigtig gider.. øv øv.. blev helt ked af det i går, da han helt ændrerede sin adfærd.

    Der er ingen splinter... men ja han kan jo selvfølgelig have fået noget i klemme.. men jeg sad lige ved siden af... underligt.

    Det er den her.. ved godt at foto er lille.

    (link fjernet)


  • #5   10. mar 2010 Pia... tusinde tak for svar. Ja han må være blevet bange.. øv øv.. det ligner ellers ikke ham.

    Bor på 4. sal så desværre ingen have. Det med at søge godbidder er ok, men ja han gider det ikke helt vildt. De skal altså nærmest ligge foran ham før han gider gå efter dem.

    Jeg har diverse gummilegetøj, hvor der gemmes foder i, men det kører ham bare så meget op, så det er en dårlig ide, hvis jeg skal lade ham være alene bagefter. Derfor var de andet legetøj rigtig godt, da det foregik i meget roligt tempo, og gjorde ham træt. Det skal helst ikke larme for meget, da jeg som sagt bor i lejlighed og ikke vil genere underboen.

    Giver ham en del rå ben, som han bruger meget lang tid på, og det er vist det, som han pt er mest vild med.. sjovt nok smiley


Kommentér på:
"Bange" for sit legetøj. Langt.

Annonce